Dacă competiția stimulează inovația, atunci o piață aglomerată cu vehicule electrice (EV) ar fi poate cea mai bună cale de a proteja mediul înconjurător. Unul dintre cei mai recenți competitori care au intrat pe piață, Henrik Fisker, a anunțat o nouă mașină electrică, care ar putea instiga lumea la inovație și la noul val de vehicule electrice sexy și extrem de performante.
EMotion, sora de lux a modelului de masă anunțat recent, prezintă o autonomie teoretică de 643 de kilometri, o îmbunătățire deloc nesemnificativă față de autonomia Model S de la Tesla, care poate parcurge maxim 563 de kilometri. Poate atinge o viteză maximă de 259 de km/h și poate fi încărcată la capacitate maximă în doar nouă minute, ceea ce pune o presiune serioasă pe concurentul Tesla.
Chiar dacă anumite detalii, precum prețul vehiculului, data lansării, capacitățile de șofat autonom rămân deocamdată necunoscute, anunțul EMotion este o actualizare binevenită pentru oamenii care au așteptat cu sufletul la gură să vadă cum va arăta mașina și dacă se va compara cu design-ul lui Elon Musk.
Mașinile electrice sunt o parte extrem de importantă în lupta globală împotriva schimbărilor climative, iar eforturile câtorva producători de mașini, inclusiv Toyota sau Porsche, de a le face mai rapide, mai elegante, mai luxoase, a produs o pătrundere în sectorul supercar-urilor. Odată ce vom avea un EV care să fie gustul și pe măsura așteptărilor oricărui client, atunci putem să ne așteptăm încet ca vremea motorului cu ardere internă să apună.