OCHELARI ONLINE

  • Fielmann-GuentherFielmann și Internet-Shop

În filialele producătorului de ochelari Fielmann, afacerile merg strună, dar sectorul online nu aduce nimic. În principiu, fondatorul companiei, Günther Fielmann anunță că, acest lucru s-ar putea schimba peste noapte.Producătorul de ochelari, Fielmann, și-a făcut intrarea în comerțul pe Internet. Dacă pe magazinul online este disponibilă spre cumpărare aceeași calitate ca și în magazinele clasice, veți alege tranzacționarea online, declară directorul executiv, Günther Fielmann.Compania urmărește cu atenție evoluția cumpărărilor de pe Internet. Fondatorul companiei, declară că, compania sa ar putea deveni peste noapte o companie cu comerț majoritar online.

Cu toate aceste, el încă vede anumite probleme cu comerțul online. E-commerce-ul nu poate determina acuitatea vizuală  a cumpărătorului, deci este dependent de serviciile unui optician. De asemenea, ochelarii necesită să fie reglați individual. Acesta a spsus că nu dorește să se pronunțe cu privire la posibilitate ca pe viitor tehnologia să ofere astfel de soluții viabile și de înaltă calitate pentru înlăturarea de astfel de obstacole.

De ani de zile comercianți de pe Internet, cum ar fi Mister Spex, atacă piața magazinelor clasice de ochelari. Prin urmare, pentru dealerii clasici apare întrebarea fundamentală că dacă ei înșiși sunt activi online, nu își vor fura oare propria afacere? Günther Fielmann este axat în prezent pe scoaterea în evidență a defectelor comerțului online. Fiul și succesorul acestuia, Marc, este cunoscut ca un fan al Internetului.

În 2012 grupul susține că a vândut 7,1 milioane de perechi de ochelari (față de 6,7 milioane în 2011), iar vânzările au însumat 1,11 miliarde de euro (1,05 miliarde în 2011). Pentru anul 2013 nu se cunosc încă cifrele.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

44 − = 37