La GDC 2018 cei de la Oculus au dat de știre în timpul conferinței pentru dezvoltatori numite “Inside Oculus 2018” că Home, spațiul customizabil pentru utilizatorii de Rift, va primi abilitatea de a găzdui mai mulți jucători, precum și conținut generat de utilizatori.
Noul spațiu Home a apărut împreună cu actualizarea beta pentru Rift Core 2.0, lansată în luna decembrie, chiar dacă actualizării i-a lipsit abilitatea de a se alătura altora în spațiul Home prin intermediul sistemului Parties și lansarea aplicațiilor în sincronizare cu prieteni, astfel încât să poată intra în joc simultan.
Home i-a lipsit de asemenea opțiuniile mai avansate de customizare, mai mult decât posibilitatea de a alege între anumite stiluri presetate, dar adăugarea conținutului generat de uzilizator va permite utilizatorilor foarte talentați să customizeze complet spațiul lor din Home.
Director al departamentului de inginerie, Ross O’Dwyer a demonstrat abilitățile prin sculptarea unui bust al său, importând apoi creația în Home, cu posibilitate de redimensionare și copiere. Obiectele importate se vor baza pe formatul GLB, care suportă randare pe bază de elemente fizice. Va exista de asemenea și un instrument pentru creare de conținut și importare în Home. Nu există încă foarte multe detalii, dar anunțurile oficiale nu vor întârzia să apară.
https://www.roadtovr.com/oculus-home-get-multiplayer-summer-user-generated-content/