Opel Ampera-e este numele noului model electric al casei germane. Odată cu debutul oficial din cadrul Salonului de la Paris, Opel a revizuit și autonomia maximă: peste 500 km conform ciclului NEDC.
Anunțat inițial cu o autonomie de 400 km, Opel Ampera-e reușește acum să se apropie de promisiunile făcute de VW I.D. (500 km) și Mercedes Generation EQ (600 km). În traficul real, Opel estimează o autonomie de minimum 380 km.
Motorul electric al noului Ampera-e dezvoltă 204 CP/360 Nm și este alimentat de o baterie litiu-ion LG-Chem cu capacitatea de 60 kWh, compusă din 10 module și montată sub podea. Acumulatorul cântărește 440 kg.
Noul Opel electric dispune de tracțiune față, nu spate ca BMW i3, astfel că volumul portbagajului este unul generos, de 381 litri. Cu o lungime de 4,17 m și un ampatament de 2,6 m, Ampera-e se înscrie în canoanele clasei compacte.
Opel Ampera-e accelerează de la 0 la 50 km/h în 3,2 secunde, iar pentru repriza de la 80 la 120 km/h sunt nevoie de alte 4,5 secunde. Accelerația clasică de la 0 la 100 km/h este estimată la 7 secunde, valoare similară cu cele 7,2 secunde afișate și de BMW i3. Viteza maximă este limitată la 150 km/h.
Sistemul multimedia IntelliLink de ultimă generație va fi standard, alături de compatibilitatea cu standardele Apple CarPlay și Android Auto. Opel va oferi, de asemenea, OnStar, conexiune la internet și funcție hot-spot. Prețurile vor porni pe piața din Germania de la aproximativ 33.000 euro.