Este greu să trecem cu vederea contribuția lui Elon Musk la tot ce a însemnat secolul 21. A fost unul dintre fondatorii PayPal, ceea ce i-a stabilizat averea. Ca și vizionar în spatele SpaceX, el a cimentat viziunea umanității asupra viitorului.
Ca și CEO al Tesla, el a creat un producător auto ce nu doar că s-a remarcat ca forță majoră în doar câțiva ani de zile, dar a redefinit ideea că termenii “de invidiat” și “responsabil cu mediul înconjurător” nu se exclud neapărat reciproc.
Acum ar fi vremea va Musk să se retragă. Iar circul care se desfășoară în prezent în jurul brandului Tesla continuă, ceea ce subliniază că Musk devine tot mai mult și mai rapid nu o forță motrice, ci o distracție.
Electrificarea i-a determinat pe mulți fani să aleagă Tesla datorită unei idei noi aplicate unui aparat vechi de un secol, iar acest lucru l-a determinat pe Musk să apeleze la Twitter pentru a-și exprima păreri mai mult sau mai puțin controversate legate de media, investitori și evenimente recente.
Iar lumea nu vorbește despre mașini ecologice produse cu Musk la conducere, ci despre comentariile iresponsabile ale acestuia pe Twitter. Postările nefiltrate de pe social media ne oferă o privire asupra modului de a gândi a lui Elon Musk, asupra părerilor pe care le are despre criticii sau aliații săi și cel mai important, despre propia sa persoană.
Ego-ul său a fost un bun de preț pentru comania vizionară cu planuri ambițioase, chiar dacă imaginea sa a mai avut de suferit din exprimarea lui. Jurnaliștii de la New York Times au raportat recent că, conducerea companiei este îngrijorată cu felul în care Musk utilizează platformele de social media.
https://www.motorauthority.com/news/1118291_opinion-time-for-teslas-elon-musk-to-step-aside