Opt moduri prin care sa prioritizezi în mod eficient lucrurile din lista de sarcini

Prioritățile sunt lucruri importante – știu asta si știi asta. Dar mulți dintre noi suntem vinovați de obiceiul de a reacționa la lucrurile urgente din în afara listei noastre de sarcini, în loc să ne ocupam de cele importante. Gândiți-vă la acest lucru: Activitățile importante ar trebui să aibă o prioritate ridicată, deoarece acestea sunt cele care contribuie cel mai mult obiectivelor noastre. Ele au un impact pe termen lung și ar trebui să ne ajute cel mai mult în atingerea obiectivelor noastre.

Activitățile urgente sunt, de obicei, de natura scurta și pot sau nu să se refere la obiectivele noastre pe termen lung, dar de obicei, nu contribui e semnificativ. În schimb, prin presiunea noastră zilnică, ne rapesc din timpul nostru. Nu acorda prioritate în funcție de cine ti-a dat de lucru; Potriveste-le pe baza importanței și urgenței lor pentru imaginea de ansamblu. Cei mai mulți oameni nu aorda acest timp, timpul pentru a prioritiza. Ele sunt de obicei reactive, deci fa un efort concertat pentru a fi proactiv.
Cât timp ati putea câștiga prin schimbarea obiceiurilor prin prioritizarea mai eficientă? Iată 8 sfaturi pentru câștigarea timpului pe care il puteți aplica sarcinilor de zi cu zi:

1. Creați mai multe liste.
Prioritizarea notelor și listelor ajută la focalizare și multitasking.

2. Stabiliți prioritățile în timpul planificării zilnice.
Eliminați sau minimalizați elementele de rezolvat neproductive din lista zilnică pentru a face loc celor productive.

3. Aflați perioda in care va simtiti cel mai plin de energie.

Programati activitățile prioritare pentru momentul în care dispuneti de cea mai multa energie printr-o activitate mai eficientă.

4. La începutul zilei, sortați e-mailurile.
Clasificati rapid fiecare parte în mod corespunzător – acum, mai tarziu sau la gunoi. Deoarece fiecare parte este expediata doar o singură dată, câștigați timp pe parcursul zilei.

5. Solicitați e-mailuri simplificate.
Atunci când este oportun, cereți-le oamenilor să vă trimită email-uri cu prioritate care să precizeze acțiunile cerute de dvs. cu puncte clare, fără povestiri lungi.

6. Scrieți obiectivele înainte de a reveni la apelurile telefonice.
Pentru a câștiga timp printr-o comunicare mai rapidă și mai eficientă.

7. Prioritizați lecturarea.
Acest lucru il puteti face prin învățarea de a separa buletinele de știri din industrie, de articole și cărți. Citiți apoi doar ceea ce vă intereseaza.

8. Creați o agendă scrisă și urmați-o pentru fiecare întâlnire.

http://www.success.com/article/8-ways-to-effectively-prioritize-the-things-on-your-to-do-list

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

67 − = 58