Managerii oradeni emigreaza….online, un pas major pentru cresterea eficienta in marketingul si activitatea de vanzare prin site-ul firmei

Snapshot 2015-07-10 13-16-12

Va mai amintiti de Tudor Arghezi, cu ale lui “CUVINTE POTRIVITE”, culegere de poezii cu care incerca sa-si potriveasca trairile proprii cu cele ale persoanei care si-o dorea in suflet folosind cuvinte atent alese.

Astazi sufletul e reprezentat de site-ul fiecarei companii care vrea sa vanda online, iar persoana “iubita” este clientul care trebuie atras si convins sa intre in magazinul tau. Dar cum se poate? Prin cuvinte, si nu oricum ci doar cuvinte potrivite. De ce? La fel de simplu, pentru ca pe net se cauta prin cuvinte, ori daca acestea sunt exact cele care trebuie pentru cine trebuie si mai adaugi si un statut de mare incredere prin site-ul tau s-ar putea sa vinzi mai bine in virtual decat in real.

Despre asta s-a invatat ieri la primul seminar practic de crestere a vinzarilor on line, de la care managerii prezenti si activi, au plecat si vor reveni in toamna pentru a confirma ca ceea ce au aflat, au aplicat iar efectele vor fi fost cele scontate. Comunicatul evenimentului il gasiti dupa zambet.  

——————————————————————————————————————————————

regular_smile………….Doi internauti: – Ce te joci ma? – Counter Strike si ascult manele! – Cum sa joci ma Counter Strike pe manele? – Simplu, Guta imi spune mereu pe unde vin dusmanii…

Un internaut facebookolcoolic dur şi fanatic îşi cumpără, o femeie, bineînţeles gonflabilă. Ajuns acasă, o întoarce cu cracii în sus, bagă nasul între picioare, se benoclează o juma de minut apoi se retrage nemulţumit:
– Data fabricaţiei: 19 decembrie 2011, of,… iar o săgetătoare… şi ştiam că nu ne potrivim…

——————————————————————————————————————————————–

poză 2

COMUNICAT DE PRESĂ
10.07.2015
€migrăm online!

Federaţia Patronilor Bihor a fost gazda unui eveniment educaţional privind managementul unei afaceri Online. Protagonistul, membru activ al FPB, managerul firmei Pro Internet Transilvania, dl. Eugen Antal a demonstrat de ce un site web nu este despre noi ci despre partenerii noştii. Ei pot fi cititori, furnizori, prospecţi sau chiar clienţi. Antreprenoriatul trebuie să răspundă provocării de a gândi global şi a acţiona local. Un site web nu trebuie să fie acea „formă fără fond” ci ea trebuie să devină o prelungire a personalităţii proprietarului de afacere.

Acest spaţiu virtual este guvernat de legi. Unele sunt vizibile şi evidente, altele subtile şi enigmatice.
Cu cât antreprenorul conştientizează mai rapid legile reale, cu atât mai iute se mută în mediul online, care nu este altceva decât un (nou) mediu de comunicare. „Dinoazaurii au murit din cauza lipsei lor de adaptabilitate la un mediu nou.” – şi prin comparaţie aşa se va întâmpla şi cu afacerile ce nu vor şti să se adapteze acestui trend de migrare online – spunea trainerul.

În acest mediu, schimbările sunt permanente şi o rămânere în urmă poate deveni fatală în faţa concurenţei globale. Online e doar o altă formă a afacerii reale care trebuie să aibă la bază satisfacţia clienţilor. Nici mai mult şi nici mai puţin. Dacă ţinem cont de trenduri care au impact vom reuşi să facem mai mult cu mai puţin şi vom evita capcanele penalizatoare prezente la fiecare colţ în mediul virtual.

E timpul să €migrăm online şi să facem afaceri inclusiv de acasă.
Dava Solutions si Ivoline susţin cu placere acest demers!

Vă mulţumim pentru disponibilitate!

BIROUL DE PRESĂ
FEDERAŢIA PATRONILOR BIHOR

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

35 − = 26