Pachetele de servicii „all inclusive“ ale Telekom România pornesc de la 20 de euro

deutsche-telekom-vrea-sa-faca-revolutie-in-europa-centrala-si-de-est-inclusiv-in-romania-dupa-preluarea_size9

Pachetele de servicii „all inclusive“ ale Telekom România pornesc de la 20 de euro

Cel mai mare pachet TV include până la 126 de posturi, acces la HBO Go, la Tele­kom TV de pe echipamente mobile, receiver HD cu înregistrare şi până la 22 de posturi HD.Primele pachete de servicii combinate de televiziune, internet şi telefonie fixă şi mobilă lansate de Cosmote şi Romtelecom sub brandul Telekom România au preţuri între 20 şi 98,66 euro pe lună, potrivit datelor dintr-o broşură distribuită de companie la conferinţa prin care a fost anunţat rebrandingul, abonamentul de 100 de euro incluzând şi o tabletă şi trei smartphone-uri Samsung în condiţiile în care acest pachet este dedicat unui număr de trei utilizatori.

Cel mai accesibil pachet „all inclusive“ al Telekom România are un preţ de 20,09 euro sau 91 de lei pe lună şi include: un abonament la telefonie mobilă cu apeluri şi SMS-uri nelimitate în reţeaua Telekom, plus 150 MB de net şi 150 de minute naţionale, servicii TV cu până la 81 de posturi – inclusiv acces la platforma TV de pe echipamente mobile, internet fix cu viteze de până la 20 MBps şi router inclus, plus abonament la telefonie fixă cu apeluri nelimitate în reţelele naţionale fixe din România, 100 de minute naţionale către reţele naţionale şi unele internaţionale, plus un telefon fix cordless. Preţul include şi un smartphone Allview A4 You.

Vârful de gamă, abonamentul cu un cost de aproape 100 de euro pe lună, este gândit pentru o familie cu trei membri şi include toate serviciile grupului în cea mai puternică configuraţie, inclusiv trei smartphone-uri Samsung Galaxy Trend Lite şi o tabletă Samsung Galaxy Tab 4 T335 cu ecran de 8 inchi.

Cele trei abonamente de telefonie mobilă includ apeluri şi SMS-uri nelimitate, 250 de minute internaţionale către mobil, trafic de 1,5 GB la viteze 4G şi trafic nelimitat în aplicaţiile Joyn şi Telekom TV.Pachetul TV include până la 126 de posturi, acces la HBO Go, la platforma Tele­kom TV de pe echipamente mobile, receiver HD cu funcţie de înregistrare şi până la 22 de posturi HD.Serviciile de net fix au viteza de până la 100 Mbps, router wireless inclus, în timp ce abonamentul de voce fixă include printre altele şi apeluri nelimitate pe fix şi mobil în reţelele naţionale fixe şi cea a Telekom, apeluri nelimitate în reţele internaţionale din UE. Abonamentul include şi un telefon fix cordless.

Din cele patru abonamente ale Tele­kom din categoria „all inclusive“, planul tarifar cu cele mai extinse capabilităţi dedicat unui singur utilizator are un preţ de 31 de euro pe lună. Acest abonament include un smartphone Samsung şi un telefon fix cordless. În abonament intră servicii de telefonie mobilă cu apeluri şi SMS-uri nelimitate, 250 de minute internaţionale în reţele mobile, trafic de 1,5 GB la viteze 4G, trafic nelimitat în aplicaţiile Joyn şi Telekom TV. Pe segmentul TV sunt oferite până la 126 de canale plus acces la platforma TV mobilă, net fix cu viteza de până la 100 Mbps şi router wireless inclus. Pe segmentul de telefonie fixă sunt incluse apeluri nelimitate în reţelele naţionale fixe şi în reţeaua Telekom mobilă în afara orelor de vârf.

În momentul de faţă nicio altă companie de telecom de pe piaţă nu oferă pachete similare de servicii. Noua ofertă a Telekom România include şi alte trei pachete fix-mobil, care au preţuri între 17,49 şi 26,42 euro pe lună, preţul variind în funcţie de serviciile incluse. Aceste planuri tarifare nu includ în preţ şi un smartphone, aşa cum se întâmplă în cazul celor „all inclusive“.

Pachetul de 26,4 euro include servicii de telefonie mobilă cu apeluri nelimitate, trafic de 1,5 GB la viteză 4G şi trafic nelimitat în aplicaţiile Joyn şi Telekom TV; televiziune cu până la 126 de posturi plus acces la platformă de pe echipamente mobile, net fix la 100 Mbps şi voce fixă cu apeluri nelimitate în reţele fixe şi către reţeaua mobilă a Telekom.

O primă analiză a ofertelor prezentate de Telekom România arată că grupul oferă tarife mai bune către clienţii care cumpără pachetele complete de servicii, încercând astfel să-şi pună în valoare reţelele şi practic să îi facă pe clienţi să renunţe mai greu la serviciile sale.

Nu ne vom lansa în războaie pentru cotă de piaţă, spune de altfel Nikolai Beckers, CEO. „Pe o piaţă a comunicaţiilor care pe ansamblu stagnează sau chiar se află în scădere, din cauza reducerii tarifelor de interconectare sau a noii taxe pe infrastructură – de exemplu, ar fi o strategie greşită să ne propunem să obţinem cu orice preţ o cotă de piaţă cât mai mare. Ceea ce căutăm noi este să avem o bază de clienţi care să ne permită să avem un business sustenabil, iar apoi să încercăm să maximizăm pachetul de servicii pe care îl livrăm fiecărui client. Vrem să reducem numărul celor care renunţă la serviciile noastre, vrem ca utilizatorii să fie mulţumiţi de serviciile noastre şi să rămână clienţii noştri. Iar dacă utilizatorii vor rămâne alături de noi, atunci vom avea şi noi un nivel mai bun al veniturilor şi al profitabilităţii. În mod clar nu vom lansa războaie ale preţurilor.“

„Până la urmă pentru noi principalul subiect este să creăm valoare, aceasta este şi promisiunea brandului. Vrem să convingem clienţii că le oferim valoare şi să plătească pentru ea. T este un brand premium. Dacă nu eşti sănătos financiar, nu ai resursele de a investi pentru a deveni un lider din punct de vedere tehnologic, şi acesta este obiectivul nostru“, a declarat şi Claudia Nemat, membru în board-ul DT pentru Europa care coordonează şi segmentul de tehnologie pentru DT.

În ceea ce priveşte ofertele, Beckers se declară încrezător în impactul acesora pe piaţă, considerându-le superioare celor ale rivalilor de la RCS&RDS, grupul fondat şi condus de antreprenorul Zoltan Teszari din Oradea. „Sigur, competitorii noştri RCS&RDS au lansat un fel de ofertă integrată fix-mobil, dar noi chiar aducem la viaţă acest concept. Nu este vorba de a pune la un loc un serviciu fix şi unul mobil la un preţ cu discount, nu vrem acest lucru. Vrem să îi oferim clientului o experienţă completă, combinată. Aceasta va face diferenţa.“

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

72 + = 77