Până la 850 de șantiere simultan pentru Deutsche Bahn
Infrastructura companiei germane de căi ferate este pe alocuri în stare foarte proastă. Acum conducerea DB introduce cel mai mare program de modernizare din istoria companiei. Clienții ar trebui să fie foarte puțin influențați de programul lucrărilor.
Rețeaua feroviară germană a ajuns foarte îmbătrânită în multe locuri. La 191 de ani de la deschiderea căilor ferate germane cu prima conexiune între Nurnberg și Furth, restanțele la investiții pentru modernizarea căilor ferate și stațiilor sunt atât de mari încât proprietarii și operatorii federali și feroviari sunt obligați să investească bani în mod semnificativ mai mult. Acordul prevede acum deschis investiții în infrastructură care se ridică la suma totală de 28 de miliarde de euro pentru perioada 2015-2019.
Conform membrului din conducere responsabil de infrastructură, Volker Kefer, consiliul de supraveghere al DB și comitetul de buget al Bundestag trebuie să convină asupra pachetului, dar acest lucru pare a fi doar o formalitate. Deoarece planificarea căii ferate pentru modernizarea infrastucturii este deja destul de avansată.
Grupul plănuiește pentru anul care vine reînoirea și întreținerea a 3800 de km de cale ferată, 2000 de puncte și 2,5 milioane de traverse de cale ferate și înlocuirea sau completarea a exact patru milioane de tone de piatră spartă. De asemenea, peste 120 de poduri vor fi înlocuite. În anul care vine la nivel național peste 850 de site-uri sunt planificate pentru renovare.
http://www.n-tv.de/wirtschaft/Bahn-kuendigt-gigantisches-Bauprogramm-an-article14117621.html