Pana pe 30 martie reprezentantii asociatiilor de proprietari sunt asteptati la Primaria Oradea

Primaria Oradea transmite printr-un comunicat ca, incepand cu data de 14 februarie 2017 si pana pe 30 martie 2017, reprezentantii asociatiilor de proprietari sunt astpetati la sediul Primăriei Oradea din Piața Unirii nr. 1, camera 126 (telefon 0259.437.000 – int 176 sau tel. 0731.290.343 – persoană de contact consilier Ramona Bakk), în vederea prelungirii/încheierii unui nou acord de colaborare sau în vederea refacerii hărţilor (ortofotoplanelor) privind Protocolul de transmitere în folosință gratuită a spațiilor verzi încheiat între Primăria Oradea și Asociația de proprietari.

Administratorii vor trebui sa detina asupra lor stampila asociatiei, la momentul prezentarii la Primarie.

Acorduri de întreţinere a spațiilor verzi mentionate mai sus constituie o obligație în baza Hotărârii Consiliului Local nr. 429 din 28 mai 2009 – Regulamentul privind organizarea, dezvoltarea și întreținerea spaţiilor verzi din Municipiul Oradea.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

11 − = 6