Patronii bihoreni dau trendul afacerilor curate

Snapshot 2014-08-04 20-39-00

FPB da trendul unui mediu de afaceri mai curat

Se intampla si cu ajutorul noului site al FPB, acolo unde “pulseaza” Telefonul Verde.

Dupa schimbarea sediului, Federatia Patronilor are si o noua interfata in comunicarea cu mediul de afaceri.

In cadrul unei conferinte de presa organizata la Centrul de Afaceri al Federatiei Patronilor din Cetatea Oradea a fost prezentat noul site al organizatiei patronale : www.federatiapatronilor.ro .

“Odata cu mutarea in noul sediu, Federatia Patronilor a trecut intr-o alta etapa a existentei sale, una deosebit de importanta, consideram noi, o etapa care aseaza Federatia sub alti parametrii, mult, mult mariti. Normal si logic am creat si o alta fereastra de comunicare cu membrii si partenerii nostri, cu mediul de afaceri, o formula mai dinamica, in care sunt prezentate multiple activitati”, a spus presedintele Federatiei Patronilor Bihor, Ioan Lucian.

Eugen Antal, realizatorul site-ului si purtatorul de cuvant al FPB spune ca, in opinia sa, “un site este ca o catedrala, mereu ai ceva de zugravit, de adaugat. Spre deosebire de alte canale de comunicare, aici avem insa o persistenta a informatiilor care dorim sa dureze”.

Eugen Antal spune ca noul site permite si un feedback din partea oamenilor de afaceri, fiind deschis mediului de afaceri. In deschiderea site-ului, alaturi de sigla federatiei troneaza sigla Vulturului Negru al Cetatii Oradea, care simbolizeaza excelenta in afaceri. “ Credem ca meritam statutul de lideri intre asociatiile patronale si fiindca noi dam trendul pentru un mediu de afaceri mai curat bazat pe onestitate si munca cinstita. Noi promovam un astfel de mediu de afaceri si corectam acolo unde este cazul. La noi pe site “ pulseaza “, chiar in deschidere, Telefonul Verde, unde pot fi semnalate neregului 24 de ore din 24. Nu incurajam delatiunea, iar firmele stiu ca orice reclamatie e in sine un cadou, fiindca numai astfel pot fi corectate neajunsurile”, a precizat Eugen Antal.

 

Inscrieri online

Ioan Lucian spune ca recent la Telefonul Verde a fost semnalata o situatie privind activitatea unei firme a carei activitate “depaseste sfera fairplay-ului”. Este vorba despre o companie salontana. “ Daca se adevereste sesizarea, o vom inainta autoritatilor. Dorim sa fim un factor activ in combaterea pietei negre in domeniul fortei de munca si al comertului. Trebuie sa constientizam toti investitorii ca daca nu facem front comun, aceasta piata neagra care in unele domenii a atins cote alarmante, nu va dispare. Nu este suficienta numai actiunea autoritatilor, e nevoie de atitudinea si interventia mediului de afaceri”, a spus Ioan Lucian.

Pe site, la rubrica Business, vor putea fi promovate activitatile companiilor membre, in regim preferential pentru membri, dar rubrica este deschisa tuturor firmelor care vor putea sa-si puna la vanzare si stocurile. De saptamana viitoare, noii membri ai federatiei se vor putea inscrie si online. FPB Bihor are acum 200 de membrii cotizanti si peste 640 de parteneri si participanti la actiunile Federatiei.

FPB se afla intr-o adevarata campanie de vizite la sediile firmelor, o campanie care are o rata de inscriere de 85%. Ioan Lucian spune ca a vizitat in aceasta campanie 110 firme din care 85 au devenit membre ale FPB in primul semestru al acestui an.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

2 + 7 =