Patru moduri de a petrece mai mult timp afara

Esti stresat? Ai probleme de concentrare la locul de muncă? Sari peste farmacii și iesi la o plimbare prin parc. Ecoterapia (exercitiile in natura concepute pentru a trata sănătatea mentală și fizică) sunt din ce in ce mai populare. Aceasta presupune activități cum ar fi drumeții o plimbare în aer liber sau relaxarea pe o bancă din parc.

Cu toate că ecoterapia nu poate fi justificata ca da rezultate rapide si rezolva toate problemele, cine poate refuza mai mult aer proaspăt? Adăuga aceste sfaturi la rutina ta și noteaza orice îmbunătățiri.

1.Petrece pauza de prânz afara- fără telefon. În cazul în care nu este posibil, opteaza pentru o oră petrecuta intr-o incapere cu vedere spre copaci sau o grădină. Richard Louv, autorul cartii Last Child in the Woods, scrie că oamenii au devenit “privati de natură “, și au nevoie de o doză de aer liber pentru a restabili echilibrul minte-corp.

2. Faci naveta cu autobuzul sau trenul? Dă-te jos câteva statii distanță de birou și incearca sa ocolesti printr-un parc sau grădină. Robert Zarr, M. D.-șef al DC Park Rx-folosește această metodă, cu un număr de pacienți copii și adolescenți care lupta cu crize de personalitate și obezitate.

3. Alătura-te unui program de comunitate. Există o multime de inițiative comunitare din întreaga țară menite să crească wellness-ul cu activități în aer liber.

4. Începe prin a-ti amenaja propria grădină. Linda Buzzell, un psihoterapeut cu sediul în California, și fondator al Asociației Internaționale pentru Ecotherapy, spune ca nu trebuie sa fie un trandafir de grădină, chiar și o plantă in ghiveci amplasata langa fereastra poate stimula fericirea.

http://www.success.com/article/4-ways-to-spend-more-time-outside

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

99 − 93 =