Patru obiceiuri sanatoase pe care le cunoşti deja, dar nu le practici

01-healthy-habits-aging-well-expand-your-networks

Crezi ca esti prea ocupat pentru un stil de viață sănătos? Mai gandeste-te. Nu, nu este ușor să gaseşti un echilibru intre viata profesională si viata personală și, probabil, ai incercat să o faci ori de cate ori ai avut posibilitatea, nu? Și, cel mai probabil, doar bunastarea ta a fost afectată.

Dar, știai că poţi potrivi o multime de obiceiuri sanatoase in programul tau prea ocupat, cu doar un pic de planificare și ingeniozitate? Încearca să încorporezi aceste sfaturi simple și trucuri în rutina ta saptamanală, pentru a mânca mai bine, arata mai bine si a te simti mai bine:

  1. Alimentația sănătoasă

Să pregătești o masa sanatoasa, echilibrata nu trebuie sa te coste mult timp. Încearca mancarurile semipreparate pentru a face gătitul ușor și rapid. De exemplu, toacă mai multe legume duminică seara din care iti poti face un mix de salate ușor pentru luni și marți. Preparatele congelate, pre-realizate pot fi decongelate în timpul săptămânii. Supe, si paste sunt buni candidati pentru mese usor inghetate si reincalzite.

Dar, fii atent sa eviti viciile nesănătoase, care furnizează o soluție rapidă. Nu există nici o alimentație doar în pizza, cafea sau energizante . Acest tip de dieta nu este pur și simplu calea durabilității. Fa-ti timp pentru a mânca bine; vei economisi timp și bani pe termen lung.

  1. Exercitiile fizice

O mulțime de oameni par să se apropie de rutina unor exercitii fizice, cu o atitudine de totul sau nimic. În cazul în care nu poti petrece toată noaptea la sala de sport pentru un antrenament complet, de ce te-ai mai deranja să mergi? Aceasta atitudine conduce la un singur rezultat: niciodată nu vei face nimic.

Invata sa potrivesti un exercițiu atunci când se poate. Chiar și doar 20 de minute de activitate este mai bună decât nimic.

  1. Relaxarea

Nu uita să iti acorzi o șansă pentru a te relaxa.

Productivitatea va creste când ne vom concentra pe o sarcină la un moment dat, nelasandu-ne distrasi. Cu toate acestea, poate fi dăunător să te concentrezi pe ceva atât de intens încât să nu te opresti pana cand termini, mai ales atunci când lucrezi la sarcini mari, complexe și stresante. Loveste butonul de pauză ocazional. Caută sfatul altora. Este posibil ca un sfat sau asistență, în special din partea celor care au grijă de tine, poate salva o mulțime de efort suplimentar.

  1. Familia

Lasă lucrul acolo une îi este locul- la locul de muncă. Ia-ţi sfârșiturile de săptămână libere și concentrează-te pe timpul de calitate. Găseste o activitate care aduce întreaga familie împreună. Joaca un joc, fa o plimbare cu bicicleta sau doar o cină plăcută împreună, dar fara distragere. Cand esti cu familia ta, fii cu familia ta.

http://www.success.coihorm/article/4-healthy-habits-you-already-know-but-arent-doing

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

+ 3 = 12