Patru sfaturi inteligente pentru munca de acasa, cum sa produci mai mult

Tot mai mulți americani lucreaza de la domiciliu. În conformitate cu Global Analytics, 50 la suta din forta de munca americana are un loc de muncă, care permite cel puțin ocazional munca la distanta. Progresele tehnologice au făcut posibilă organizarea de reuniuni, si colaborarea cu membrii echipei și sarcini complete, în timp real, fără să se pună piciorul într-un birou.

Asta-i o veste mare pentru muncitori, dar este si o veste mare pentru productivitate? Cu un supervizor al serviciului înlocuit de televizor prietenos, poate fi greu sa ramai la sarcina. Cum sa te asiguri ca vei lucra productiv de acasă? Urmatoarele patru sfaturi te vor ajuta cu siguranta:

1. Imbraca-te dimineața.
Aproape de începutul carierei sale, castigatorul premiilor, Pulitzer și National Book Award, scriitorul John Cheever a avut un ritual intrigant scris. In fiecare zi se ridica din pat, facea duș, isi imbraca costumul și pleca din apartament, cu o servieta în mână. Lua liftul cu restul oamenilor de afaceri din cladire, iar când se ajungea la primul etaj, el continua sa coboare la subsol. Acolo, isi dadea jos costumul, il agata de spătarul scaunului și se punea sa scrie până la orele 17:00, moment în care isi imbraca iar costumul, urca impreuna cu ceillati cu liftul ajungand la apartamentul său.
Pentru Cheever, sa scrie fictiuni a reprezentat un loc de muncă, și merita să fie tratat ca unul. Și, deși nu trebuie să te imbraci la costum si cravată pentru biroul de acasă, imbracatul te poate ajuta să te concentrezi și să acorzi muncii respectul pe care îl merită. Un duș, aranjarea parului, toaleta intreaga si o tinuta cu cel putin un nivel mai crescut decat pijamalele poate face o mare diferență în modul în care vezi munca ta. În plus, dacă ai apeluri video, nu trebuie să dezactivezi camera foto.

2.Închide ușa.
Unul dintre cei mai mari dușmani ai productivității atunci când lucrezi la domiciliu este distragerea atenției. Dar aceasta nu ia întotdeauna forma pe care ti-ai imagina-o: un televizor sau sunetele de la consola de jocuri video. De multe ori, munca la domiciliu cade victimă multitaskingului. Este tentant să incerci faci totul dintr-o dată , de exemplu sa scrii acel raport în timp ce iti speli hainele și gătesti o masă delicioasă la cuptor. Și așteapta… ai plătit factura la electricitate?

Apropierea de toate sarcinile interne te pot face sa te concentrezi cu greu pe activitatea pe care o faci. De aceea, este important sa ai un spațiu dedicat numai pentru munca pentru care esti platit. Un birou amenajat in acasă, sau cel puțin un colț al camerei unde nu vei fi tentat să încerci sa faci alte lucruri. Dacă ai deja un birou, închide ușa. Dacă nu ai un birou, găseste o cale de a te separa fizic de împrejurimile imediate. Dopurile de urechi fac minuni.

3. Aseaza-te la un birou adevărat.

Canapeaua ar putea sa te ademeneasca. Scaunul tău confortabil iti va face cu ochiul, iar patul sigur te va chema. Nu-i asculta.
Statul in pozitie verticala imbunatateste concentrarea, circulatia si, conform unui studiu realizat in 2009 – meta-cunoașterea, sau ” încrederea”: credința că ceea ce gândești este sofisticat și fonic. Stând la birou este un moment subtil pentru ochiul tău rătăcitor că ești, de fapt, la birou, chiar dacă ești acasă. Și cu cat stai mai drept, cu atât va fi mai puțin probabil să dormi în mod accidental.

4. Seteaza un cronometru.
Într-un birou, ritmurile unei zile de lucru sunt stabilite de către forțe exterioare. Muncesti la ore convenite, ai întâlniri la momente stabilite, si pauza stabilita. Este ușor să iti planifici sarcinile în jurul acestor evenimente regulate.
Dar lucrurile sunt un pic mai flexibile atunci când lucrezi de acasă. Timpul poate parea fara limite. Este ușor să crezi că vei avea o gramada de timp sa faci tot ce trebuie să faci … mai târziu. Și, când se face ora 5:00, îți dai seama că nu ai terminat nimic.
De aceea, un cronometru sau un ceas cu alarmă este o idee bună. Setarea alarmelor te va face să fii proactiv cu privire la atingerea obiectivelor,iar amenințarea constantă a sunetului alarmei este, de asemenea, un stimulent pentru productivitate.

http://www.success.com/blog/4-smart-work-from-home-tips-to-get-more-done

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

+ 84 = 90