Patru sfaturi pentru a mânca sănătos când eşti grăbit

alldaysatisfaction

La un moment sau altul, ai sărit, probabil, peste o masă sau ai petrecut mai multe ore fără să mânânci. Făcand acest lucru probabil te-a facut sa te simți lent, iritabil si lipsit de energie, nu doar fizică ci și mentală, nu tocmai o rețetă buna pentru o performanță de vârf în muncă sau viața de zi cu zi.

Dacă se intampla ocazional sa treci peste o mancare nu vei sabota sanatatea, dar daca iti faci un obicei sa sari peste mese poti provoca niveluri scăzute de zahăr din sânge, care te vor face să te simti amețit și nesigur.

Îngrijirea corpului prin consumul de alimente nutritive este importantă. Nu contează cât de ocupat esti, aceste strategii de alimentație te vor menține sănătos și productiv pe tot parcursul zilei:

  1. Mănâncă mai devreme.

Să începi ziua de lucru, fără să mananci este ca si cum ai conduce masina fara combustibil suficient. Chiar dacă de obicei nu mănânci un mic dejun copios, insă ceva simplu ca un mar , un ou fiert tare, un iaurt sau fructe de padure simple neîndulcite, iti vor ajuta corpul sa se simta mai energic si pregatit pentru a începe ziua.

  1. Adauga gustarile neperisabile pe lista ta de cumpărături

Înainte să faci cumpărăturile săptămânale, adaugă unele gustări neperisabile la listă, pe care le poti amesteca și contin 100- 200 de calorii pachetul, si pastreaza-le in geanta sau in sertarul de la birou. Gandeste-te la nuci crude, cereale integrale ( cu zahăr scăzut) cereale, popcorn, fructe uscate neindulcite si chiar ciocolata neagră.

  1. Planifică pauzele alimentare.

N-ai începe ziua fără o listă de rezolvat, asa ca de ce ai trece peste mese? Examineaza programul în timp ce îţi faci planul pentru o alimentație la fiecare trei-patru ore.

  1. Mănâncă la fel ca un super-erou.

Pentru a rămâne sătul și plin de energie și a menține nivelul de zahăr din sânge, include la starea de echilibru dinamicul duo de fibre și proteine cu fiecare masa si gustare. Exemplele includ o salata cu pui la grătar, creveți sau ton; biscuiti din grau integral acoperit cu felii de unt și banane; o paine integrala umplută cu felii de castravete și hummus; sau o salată de fructe proaspete acoperită cu brânză de vaci cu conținut scăzut de grăsime.

http://www.success.com/article/4-tips-to-eat-healthy-when-youre-short-on-time

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

− 2 = 3