Patru trucuri de care trebuie sa tii cont în dietele alimentare

gamechangers

Nu contează care este dieta ta curentă, niciodată nu e prea târziu să optimizezi obiceiurile alimentare pentru a îmbunătăți bunăstarea generală.

Urmatoarele sunt cateva sfaturi care te ajută să ramai plin de energie fara sa te simti nemulțumit:

  1. Incearca sa economiseti timp.

Cumpară alimente pre-tăiate, fructe conservate sau congelate și legume (fără adaos de zahăr sau de grăsimi), care nu contin brânză, sos, ulei sau sare în exces pentru a stimula aportul nutrițional și a economisi timp în bucătărie.

  1. Fa compromisuri

În loc sa iti interzici anumite alimente cu totul, permite-ţi sa mananci ceea ce iti place fara vina. De exemplu, decât să elimini total pâinea din alimentatia ta, mai bine optează pentru pâine integrală 100%. În loc să mananci inghetata dintr-un bol sau direct din cutie, pune o portie într-o ceașcă mică. În loc să scoti alcoolul sau deserturile decadente din dieta ta, planuieşte-ti inainte astfel încât să te poti rasfata si sa te simti multumit. Doar asigură-te că esti atent la gramajul portiei tale de mancare, mai ales atunci când alegi elemente cum ar fi acestea, care sunt ambalate în calorii, dar ofera putine substante nutritive. Cu toate că limitarea consumului de zahar, sau alimente grase te pot face sa doreşti aceste alimente mai putin, unele studii sugereaza că reducerea in mod dramatic a aportului de calorii incetineste metabolismul și face dificilă menținerea greutății pe termen lung.

  1. Fii deschis la schimbare.

Preferinţele alimentare chiar si adultii le pot schimba, dacă sunt deschiși la noi alimente și găsesc modalități atrăgătoare pentru a le pregăti sau a le mânca.

  1. Acordă atenție alimentatiei tale.

După cum a fost subliniat in orientarile dietetice federale recente, este mult mai important să te concentrezi pe imagine – dieta in totalitate, decât pe oricare alta masă sau alegerea alimentelor. Un singur aliment nu te va face să rupi dieta. Atâta timp cât incorporezi mai multe alimente nutrienti, cum ar fi fructele și legumele, proteine si cereale integrale și depui eforturi pentru a-ți îndeplini cotele, de cele mai multe ori, poţi planifica cu ușurință porțiuni mici de opțiuni mai puțin nutritive. Aminteste-ti să fii conștient de indulgențele tale și de planul general de a rămâne pe o pistă sănătoasă.

http://www.success.com/article/4-diet-tweaks-that-dont-suck

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

51 + = 61