Pentru ca fara online nu se mai poate, Google Romania a lansat un program de sprijinire a IMM-urilor

Google_0_0_0_0_0_2_0_0_0_0
Google Romania a lansat un program de sprijinire a IMM-urilor

Google Romania a anuntat, miercuri, demararea programului “Google Partners Connect”, prin care doreste sa faciliteze legatura dintre IMM-urile din Romania si specialistii din mediul online (de la agentii la web designeri si consultanti). Programul va fi lansat in cadrul unui eveniment care va avea loc pe 4 noiembrie, de la ora 09.00, la centrul Willbrook din Bucuresti, invitati fiind antreprenori si manageri din companii de talie medie, interesati de oportunitatile pe care le prezinta mediul online, potrivit unui comunicat remis Mediafax.

“Avem peste 10 milioane de utilizatori de internet in Romania, iar cifra aceasta creste cu 1 milion in fiecare an. Majoritatea utilizatorilor cauta online pentru a se informa despre produse si servicii, iar o treime dintre acestia cumpara produse online in mod curent. Daca ne uitam la modul in care romanii folosesc internetul – de la numarul de device-uri conectate la internet la numarul de ore petrecute pe YouTube sau la faptul ca deja o treime folosesc mobilul pentru a cauta informatii locale (adrese, review-uri de restaurante) -, constatam ca profilul utilizatorului din Romania este unul avansat. Mai ramane ca IMM-urile sa imbratiseze aceasta oportunitate (doar 25% dintre IMM-uri au un website fata de o medie de aproximativ 50% in vestul Europei) si sa descopere metodele cele mai eficiente de a se face cunoscute in fata utilizatorului online. Avem 400 de specialisti in programul Partners gata sa ajute aceste IMM-uri sa aiba succes online”, a declarat Rares Rusu, Marketing Manager la Google Romania.

Programul “Google Partners Connect” va consta din doua initiative. In primul rand, o serie de evenimente locale (incepand cu evenimentul de lansare din Bucuresti), prin care IMM-urile (intreprinderile mici si mijlocii) sunt puse in legatura cu specialistii din zona lor. In al doilea rand, folosirea comunitatii Partners ca forum in care IMM-urile pot intra in contact cu specialisti pentru a-si spori vizibilitatea in mediul online si a atrage mai multi clienti. Comunitatea Parteners construita de Google reuneste 350 de agentii de marketing online si 400 de specialisti online certificati.

In cadrul evenimentului din 4 noiembrie, IMM-urile vor avea ocazia sa participe la patru workshopuri sustinute de echipa Google Romania si consultanti de business pe teme precum branding, eCommerce, export si online strategy, dar si sa intalneasca afaceri de succes si sa afle direct de la acestea despre instrumentele si strategiile de marketing folosite pentru atragerea clientilor in mediul online. Participarea este gratuita,

—————————————————————————————————————————————————-

regular_smile……am vazut cum Google ajuta IMM-urile, dar sa vedem cum se ajuta vecinii intre ei…

Pe o strada cu fetite din Roma, intr-o seara mergea foarte incet o masina, ca si cum cauta o anumita persoana. La un moment dat, desi era cam in intuneric, geamul masinii se lasa in jos si o voce striga aratand cu degetul:

– Hei, tu, vino-ncoace! 
Una dintre fete se apropie, se aseaza cu bratele pe fereastra si asteapta.

– Cat e un scurt?

– 50 E.

– OK.

O ia in masina, se duc mai incolo, aia-i face treaba si el ii da 50 E. Din doua-n doua seri, figura se repeta de vreo 10 ori dupa acelasi tipic.

Intr-o seara, cand el o cheama la masina, o raza de la felinar cade pe fata lui si ea are o revelatie:

– Da’ de unde esti?

– Din Romania

– I-auzi! Da de unde din Romania ?

– Din Bolintinul din Deal!

– Si eu tot de-colo!

– Pai stiu, zice el. Tact-tu mi-a dat 500E din partea lui pentru tine, da’ mi-a zis sa nu ti-i dau pe toti de odata ca-i cheltui!!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

5 × = 25