Pepsi promovează apa la Super Bowl

LIfewtr

Marile concerne producătoare de Cola concurează nu doar pentru cotă de piață pe piața de băuturi răcoritoare. La cea mai mare întrecere sportivă din lume Pepsi vrea să elimine Coca-Cola de pe piața apei minerale.

Cinci milioane de dolari pentru 30 de secunde de spațiu publicitar. Pepsi nu s-a zgârcit când a fost vorba despre ofensiva publicitară de la Super Bowl. Cu toate acestea, nu este vorba despre băutura Cola cu același nume, ci despre o nouă apă minerală premium.

Este ceva extrem de neobișnuit pentru gigantul american să promoveze apa în loc de Cola. Dar se pare că apa este tot mai mult la modă în ultima perioadă. Pepsi reacționează astfel la o schimbare de comportament din SUA.

Cifrele vânzărilor pentru băuturile răcoritoare clasice precum Pepsi sau Coke sunt în declin de ani de zile. În același timp consumul de apă îmbuteliată s-a dublat în ultimii 15 ani, scriu cei de la Wall Street Journal. În anul 2016 a fost pentru prima dată când s-au vândut mai multe flacoane cu apă decât cu băuturi îndulcite, se arată dintr-o cercetare a institutului Euromonitor International.

Peste 100 de milioane de oameni ar trebui să vadă, potrivit estimărilor, spoturile publicitare de la Super Bowl. Pepsi speră astfel să fure din cota de piață pe care Coca-Cola o are în domeniul apei îmbuteliate, o piață tot mai interesantă pentru cei doi giganți. Noua sa apă premium, Lifewater, este un concurent direct cu apa premium a celor de la Coca-Cola, Glacéau Smartwater.

Datorită numărului tot mai mare de persoane supraponderale și a numărului crescut de bolnavi de diabet, industria băuturilor răcoritoare și-a luat un angajament în anul 2014 să reducă conținutul de calorii până în anul 2024, prin promovarea tot mai puternică a consumului de apă sau a băuturilor fără zahăr, iar cele răcoritoare să fie vândute în cantități mai mici cu 20%. Tendința în cazul apei îmbuteliate este în direcția produselor scumpe, care să fie comercializate ca băuturi lifestyle sau fitness.

http://www.n-tv.de/wirtschaft/Pepsi-wirbt-beim-Super-Bowl-fuer-Wasser-article19644007.html

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

9 × 1 =