Pericol pentru ofertele speciale

Gleiche-Leistung-reduzierter-Preis-das-ist-ein-Schnaeppchen

Pericol pentru ofertele speciale

Germanii nu sunt totuși proști. Tot mai mulți cumpără la preț întreg, ei sunt mereu în cautare de reduceri. Dar ofertele speciale sunt în pericol. O nouă aplicație promite multe, dar înainte de toate s-ar putea să îi coste mult pe clienți.

Consumatorii germani iubesc ofertele speciale și reducerile. Aproape o cincime din vânzările de produse de uz zilnic precum produse alimentare și de îngrijire personală se realizează acum la așa numitele promoții. Două treimi dintre aceștia cumpără haine la prețuri reduse din magazine en gros.

Dar acest paradis al prețurilor aduce probleme pentru comercianții germani. Ofertele speciale pot reduce tot mai mult cererea. Efectul reducerilor s-a consumat. Spre exemplu în cazul îmbrăcămintei. În comerțul cu textile a condus la un cerc vicios de oferte speciale timp de 15 ani. Iar în anumite afaceri consumatorul vede pe tot parcursul anului panourile roșii ce anunță reduceri.

http://www.n-tv.de/wirtschaft/App-bringt-Sonderangebote-in-Gefahr-article14119236.html

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

× 9 = 72