Peste 95,8 milioane de abonați la canalele românești de YouTube, înregistrați în S1 din 2017

Numărul de abonați la canalele YouTube românești a depășit 95,84 milioane, la finele lunii iunie, în creștere cu 28% față de prima lună a anului, pe primul loc în top figurând paginile publisherilor de muzică, arată datele publicate, vineri, de platforma de monitorizare social media Zelist.ro.

Conform sursei citate, în perioada ianuarie — iunie 2017, prin intermediul canalelor românești de YouTube, au fost postate 61.504 videoclipuri, vizualizate de aproape 3,7 miliarde de ori. În același timp, în primul semestru al anului în curs, materialele video postate au primit 8,4 milioane de comentarii și au fost votate pozitiv de circa 95 de milioane de ori. Totodată, aceleași clipuri au primit 3,96 milioane voturi negative.

Per total, la sfârșitul primului semestru din 2017, numărul total al abonaților la canalele YouTube românești s-a situat la 95,841 milioane, mai mult cu 28% în comparație cu cifrele consemnate în ianuarie, anul curent.

În topul numărului de abonați ai canalelor YouTube, cele ale vloggerilor generaliști se află pe a doua poziție, cu 25,4% din total (24,3 milioane de abonați), la mică distanță de cele ale publisherilor muzicali (24,7 milioane de abonați, echivalentul a 25,8% din total). Pe poziția a treia a clasamentului de situează categoria Artiști/Muzicieni, cu 16,02 milioane de abonați, iar pe locul 4 “Conținut gaming” (12,81 milioane de abonați).

La polul opus se clasează segmentul “Publisheri știri”, cu un număr de 247.777 de abonați.

Perioada analizată de portalul Zelist.ro este ianuarie — iunie 2017, iar categoriile pentru care au fost generate date si statistici sunt următoarele: vloggeri, top content vloggeri, muzică, top content muzică, totaluri, distribuție după conținut și top 500/categorii.

Analiza TOP 500 se referă la cele mai importante comunități create în jurul canalelor de YouTube (în ordinea numărului de abonați). Au fost excluse din analiză acele canale inițiate de români, dar care, prin natura conținutului lor și a limbii de comunicare, au adresabilitate globală.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

− 3 = 4