După o iarnă dificilă cu multă zăpadă și temperaturi negative, consumatorii din SUA încep să se întoarcă către dealerii de automobile. O a doua jumătate a lunii martie cu semne de revenire dă speranțe vânzătorilor că în aprilie lucrurile își vor mai reveni. Situații similare și în sudul Europei.
După o iarnă cu friguri puternice, piața auto din SUA promite o creștere. Zăpada și gheața au împiedicat multe persoane să își cumpere un automobil în SUA chiar și în prima jumătate a lunii martie. Directorii de vânzări ai unor companii auto precum Ford sau Toyota au declarat că se aștepată acum la o revenire puternică în luna aprilie datorită ameliorării condițiilor meteorologice. Primele semne au fost de asemenea înregistrate și de către Volkswagen. Mai prejos nu sunt nici BMW sau Daimler ce au înregistrat creșteri minime odată cu sosirea primăverii. Luna martie 2013 a avut 26 de zile în care showroom-urile au fost deschise pentru clienți, cu una mai puțin decât în 2013.
Un plus puternic a fost raportat de către producătorul american Chrysler. Vânzările au crescut surprinzător cu 13%. Au fost vândute în total 193.915 vehicule, conform producătorului italian Fiat. Mai presus de toate cel mai popular model în Statele Unite este pick-ul-ul RAM și SUV-ul Cherokee, care au fost cerute în mod special de către clienți. Chrysler a continua trendul ascendent din anul precedent chiar și în primele două luni ale anului, iar vânzările au crescut în mod semnificativ.
General Motors a surprins de asemenea într-un mod plăcut. Vânzările au crescut cu 4,1%, până la 256.047 vehicule. Ford a vândut 244.167 de vehicule, o creștere a vânzărilor cu 3%. Toyota a raportat și ea o creștere de 5 procente.
http://www.n-tv.de/wirtschaft/US-Automarkt-erwacht-aus-Winterschlaf