PLINGERI DB

  • 595972_m0w592h309q75s1v20194_xio-fcmsimage-20131231090024-006038-52c279987648c.f492a2979301de01b45b0cf7410ec2629553fc20Plângeri împotriva Deutsche Bahn

Din 2009 există un serviciu de arbitraj pentru plângerile cu privire la serviciile companiei de transport feroviar german. În 2013 a fost înregistrat cel mai mare număr de plângeri.

 

Corpul de arbitraj responsabil pentru prelucrarea plângerilor clienților Deutsche Bahn, nu a mai primit niciodată atât de multe plângeri precum anul acesta, potrivit unui raport de presă. Până la 20 decembrie anul curent au fost înregistrate 3257 de plângeri din partea călătorilor din transportul feroviar. Un număr cu o creștere solidă de 50% față de anul precedent, când s-au înregistrat 2112 plângeri, conform informațiilor prezentate luni de Sueddeutsche Zeitung. Cele mai multe plângeri au fost îndreptate împotriva Deutsche Bahn AG, care deține, de altfel și cea mai mare cotă de piață, a declarat ziarului directorul de agenție Heinz Klewe.

 

În aproape jumătate din cazuri clienții au fost deranjați cu privire la întârzieri și anulări. Iar la fiecare a treia plângere motivul a invocat a fost legat de biletul de călătorie. Fiecare a patra plângere a avut legătură cu serviciile furnizate de companie, pentru că, cel mai adesea, nu au fost locuri sau vagoane pentru clasa 1 sau pentru că nu a existat ajutor pentru persoanele cu dificultăți de deplasare. Multe plângeri includ simultan mai multe aspecte criticate. Klewe a declarat că mai mult de 80% din propunerile lor de mediere au fost acceptate de către agențiile turistice cât și de către societățile de transport.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

25 − = 20