Porsche vrea să devină principalul furnizor de soluții de mobilitate pentru segmentul premium. Astfel că, constructorul de mașini sport creează o nouă filială a concernului. Cei de la Stuttgart intră astfel pe o piață pe care alții au descoperit-o demult.
Producătorul de mașini sport, Porsche, pune bazele unei noi companii-fiice, pentru a sprijini mai mult dezvoltarea de tehnologii digitale. S-au fixat, de asemenea, și obiective mărețe: Porsche vrea să devină principalul furnizor de soluții de mobilitate în segmentul premium, anunță compania.
Porsche Digital GmbH are sediul la Ludwigsburg, alte puncte de prezență sunt planificate pentru Berlin, Silicon Valley și China. Administratorul noii companii va fi Thilo Koslowski, recent recrutat de Porsche de la firma de consultanță IT, Gartner.
Porsche Digital GmbH este un centru de competențe, care are rolul de a transforma în realitate viziunile conducerii companiei. Este vorba despre identificarea de produse, domenii de activitate și procese comerciale și dezvoltarea lor în continuare, pentru a realiza modele creatoare.