POSTA CASTIGA

  • 41100669Poșta germană căștigătoare

Fel și fel de pachete, fie de la Amazon ori Zalando, umple vehiculele Deutsche Post și oferă previziuni optimiste. Grupul galben vrea să își crească profiturile și să se extindă în străinătate. Acest lucru face bine pieței de capital.

 

Serviciul poștal din Germania vrea să câștige și mai mult, aflându-se, datorită comerțului online, într-o plină expansiune și creștere, dorind ca până în 2020 să se extindă pe piețe emergente. Succesul activității serviciului german de coletărie se dorește a fi extins până în punctul în care compania să ocupe poziția de lider de piață, motiv pentru care CEO-ul Frank Appel vrea să exporte și în alte țări.

 

Pentru început se va extinde în țări precum Benelux, Polonia, Republica Cehă și India, după cum a anunțat la prezentarea noii sale strategii până în 2020 de la Frankfurt. Iar șeful poștei germane dorește să obțină această extindere fără a efectuat achiziții majore. De asemenea, nu va însemna o revoluție pentru modul de lucru sau imaginea companiei.

 

Dar poșta ar trebui să ajungă să câștige substanțial mai mult până în anul 2020. Pe baza profitului operațional de anul trecut de 2,86 miliarde de euro concernul fixează o rată de creștere anuală a veniturilor de aproximativ 8 procente. Pur matematic, poșta ar ajunge astfel în 2020 să marcheze un profit de aproximativ 5 miliarde euro anual. Iar Appel calculează pentru divizia DHL de coletărie express și servicii logistice o creștere de chiar 10% anual.

 

Aceste perspective optimiste au fost apreciate și de către jucătorii bursieri. Acțiunile pot crește cu până la 4% la un nivel record de 28,26 de euro. Obiectivele fixate pentru anul 2020 sunt o surpriză pozitivă și depășește cu mult așteptările, scrie Jochen Roth Bacher, un analist al Equinet.

 

http://www.n-tv.de/wirtschaft/Deutsche-Post-sieht-sich-als-Gewinner

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

62 + = 72