Prețul în detrimentul gustului și mărcii

Als-erstes-kommt-der-Preis-danach-die-Lage-des-Geschaeftes

Nemții sunt ca întotdeauna extrem de economicoși când vine vorba de alimente. În ciuda discuției despre dezvoltare durabilă sau sustenabilitate, calitatea și prospețimea sunt adesea argumente pentru planul secund. Cercetătorii de piață văd un viitor trend critic, alții spun că nu este cazul să fim pesimiști.

Este indiferent că fructele colorate sunt aranjate în magazine în piramide spectaculoase sau că peștele proaspăt stă proaspăt congelat pe bucăți mari de gheață. Majoritatea clienților se uită prima dată la eticheta de preț. Discuțiile țin de ani de zile privind renunțarea la atitudinea avară a nemților, dar potrivit experților, banii sunt încă cel mai important criteriu pentru aceștia.

În cazul majorității nemților, alegerea magazinului preferat alimentar are în primul rând legătură cu prețurile. În general, prețul are în Germania un rol foarte important în cumpărarea unor anumite alimente. El influențează masiv decizia de cumpărare, concluzionează președintele consiliului de administrație al companiei de cercetări de piață Nielsen, Ingo Schier.

Iar numai în urma prețului urmează criterii precum gustul, preferința sau marca. Schier dorește să dovedească această afirmație printr-un sondaj actual efectuat pe internet de compania sa asupra a 30.000 de consumatori din 61 de țări. În timp ce pentru aproape două treimi (63%) dintre clienții din Germania raportul dintre preț și satisfacție este cel mai important criteriu în alegerea magazinelor de unde să își procure alimentele, la vecinii săi europeni contează mereu un nivel ridicat al calității produsului achiziționat și oferta de produse proaspete.

http://www.n-tv.de/wirtschaft/Preis-schlaegt-Geschmack-und-Marke-article18020141.html

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

1 × 3 =