Oculus Go a fost anunțat acum câteva luni de zile, dar numai săptămâna trecută la GDC 2018 compania producătoare a declarat că dispozitivul este disponibil spre testare.
Standul Oculus din cadrul târgului a permis vizitatorilor să arunce o primă privire asupra noilor căști Oculus Go, care reprezintă un dispozitiv VR independent cu un preț probabil de pornire de circa 200 de dolari, pe care compania speră să îl transforme într-o atracție prin preț și accesibilitate. Go este foarte asemănător cu Gear VR, dar în loc să montați un smartphone în cască, totul este deja pregătit pentru afișare de conținut. Acest lucru vă scutește de nevoia de a descărca rapid bateria telefonului în timp ce vă jucați.
Noile lentile marca Fresnel oferă ceea ce pare să fie un unghi mai larg de vizualizare decât ultimul Gear VR, obținând o perspectivă aproape de cea de pe Rift. În ceea ce privește rezoluția, Oculus Go (la fel ca și Gear VR) oferă semnificativ mai mulți pixeli decât The Rift: 1280 x 1440 față de 1080 x 1200.
Bineînțeles, rezoluția este doar o parte din combinația care determină fidelitatea vizuală generală, iar în timp ce perspectiva interioară este substanțial mai detaliată decât pe Rift, cu mult mai puține efecte neplăcute, puterea de procesare mai limitată înseamnă că grafica jocurilor afișate în cască se încadrează în continuare în clasa dispozitivelor mobile. Cu toate acestea, display-ul mai detaliat de pe Go este de preferat vizualizării de poze sau video.
Controlerul de pe Go pare să împrumute forma sa de bază de pe Touce, se simte mai comfortabil decât controllerele Gear VR care s-au lansat anul trecut. Designul rotunjit pare să se potrivească foarte bine în mână, iar curbura din vârf face ca degetele să ajugă cu ușurință la trackpad și butoane, în timp ce trăgaciul este într-un loc excelent care dă o senzație de natural.
https://www.roadtovr.com/gdc-2018-oculus-go-first-look-aiming-for-the-accessibility-sweet-spot/