Primăria Municipiului Oradea și Asociația pentru promovarea turismului din Oradea și Regiune anunță organizarea unei lictatii pentru spațiile de furnizare a serviciilor comerț, alimentație publică, baruri (ceai, apă, sucuri îmbuteliate, vin, vin fiert etc.) din cadrul evenimentului Târgul de Crăciun, ce se va desfășura în perioada 30 noiembrie – 31 decembrie 2016 în Piața Unirii.
Preţul de pornire a licitaţiei pentru fiecare tip de activitate este stabilit conform Hotărârii Consiliului Local nr. 712/2015 privind taxele și impozitele locale pe anul 2016 – 10 lei/mp/zi, de luni – joi (18 zile) și 50 lei/mp/zi, de vineri până duminică (14 zile) .
Asadar, prețul de pornire este de 27,5 lei/mp/zi, pentru activitatea de alimentație publică în standuri proprii și 75 lei cu TVA inclus/zi, pentru căsuță.
Ofertele vor fi depuse la sediul Primariei, plata se va face pentru intreaga perioada a evenimentului, iar cei care vor dori sa participe la licitatie vor achita taxa de 20 de lei, sumă care nu le va ma fi restituită.