Magazinele mari și articolele ieftine de modă par să aibe succes în Germania. Cel puțin așa vede gigantul modei, Primark, care vrea să se extindă în continuare prin deschiderea de noi filiale pe piața germană.
Comerciantul irlandez de articole ieftine de modă, Primark, planifică deschiderea de filiale suplimentare în Germania. Extinderea companiei și ritmul ei este dependent de cât de repede vor putea fi identificate magazine corespunzătoare, spune directorul financiare al concernului-mamă al Primark, Associated British Foods, John Bason, pentru “Süddeutschen Zeitung”.
Cel mai mult compania își dorește să fie prezentă pe străzi cu renume pentru shopping și în centrul orașelor mari. Primark a simțit pe proprie piele că magazinele mari au succes în Germania. Lanțul de articole de modă ieftine operează 20 de filiale în Germania, iar deschiderea a altor cinci unități a fost deja anunțată. În Marea Britanie spațiile de vânzare ale lanțului sunt de cinci ori mai mari, iar asta la o populație mai mică, subliniază Bason.
Pentru asta concernul mai are însă înaintea sa un drum anevoios. Primark intenționează să crească în detrimentul altor lanțuri similare. Compania nu se așteaptă ca întreaga piață de articole de modă să crească, spune directorul financiar de la Associated British Foods. Strategia lor de creștere este în mod clar orientată spre cucerirea unei părți importante din piață. Lunile trecute lanțul a deschis primele filiale în SUA și Italia. Primark activează în unsprezece state.