Ultimele câteva luni au fost foarte animate din punct de vedere al traziției către automobile electrice. Guvernele au anunțat că doresc să scoată din circulație vehiculele pe bază de combustibili fosili și s-au angajat să cheltuie miliarde de dolari pentru programe de electrificare. În acest punct producătorii de automobile se află într-o cursă pentru a-și anunțat primele noile concepte sau tehnologii. Împreună cu un număr cât mai mare de detalii – cât de multe vehicule electrice dezvoltă, cât investesc, dacă doresc să treacă la vehicule complet electrice și data la care vor să realizeze aceste lucruri. Dintr-o dată nimeni nu mai vrea să rămână în urma acestei revoluții. De ce ar vrea? Branduri precum Nokia sau Blackberry pot să ne arate ce se întâmplă dacă ratezi trenul…
În trecut, constructorii auto cu tradiție au fost foarte precauți cu privire la electrificare, mulți dintre ei se uitau pur și simplu cum evoluează situația. În general, investițiile lor ar fi putut fi descrise ca fiind cel mult vagi, sau nesemnificative față de afacerile lor de bază cu producția de mașini. Acest lucru s-a schimbat în mod clar.
Toate aceste anunțuri, dacă sunt luate împreună, reprezintă ceva cu adevărat deosebit. Cel mai recent GM și Ford au lansat declarațiile lor în favoarea electrificării. GM a declarat că va lansa pe piață douăzeci de modele noi complet electrice până în anul 2023, iar Ford a urmat la scurt timp declarând că va dedica o echipă specială pentru dezvoltarea de automobile complet electrice, confirmând promisiunea lor anterioară de a investi 4,5 miliarde de dolari în 13 noi vehicule electrice. Ford a continuat în ziua următoare, adăugând faptul că va direcționa o treime din investițiile sale în vehicule cu motoare cu combustie internă către cele electrice.
Luna anterioară a fost presărată de și mai multe anunțuri, inclusiv tweet-uri între Elon Musk și Mercedes despre volumul investițiilor. Volkswagen, BMW, Mercedes, Jaguar, Honda, BYD și Dyson sunt branduri care au făcut anunțuri semnificative despre programele lor de vehicule electrice în acea lună, dar a fost rândul brandului suedez Volvo să facă un anunț corespunzător care să capteze atenția presei. Faptul că Tesla a început producția în masă pentru Model 3 a fost un anunț care s-a pierdut printre toate celelalte.
Anunțurile guvernelor au fost o altă parte importantă a discursurilor, aducând obiective care determină producătorii auto să urmeze o anumită direcție în industrie. Acest lucru se datorează unui lobby care nu a fost mereu binevenit, dar era de așteptat.
http://www.teslarati.com/automakers-come-acceptance-ev-revolution-begun/