PROFIT URIAS

  • 8351_merc_c_klasse_2013_001Noi modele, nou tempo

Daimler câștigă mai mult ca oricând, dar vrea și mai mult. Opel și-a înjumătățit pierderea și își face curaj.

 

Modele noi, afaceri prudente și marketing inteligent. La urma urmei este avantajos pentru producătorii de automobile atunci când pot oferi clienților ceva nou. Daimler și Opel nu joacă în aceeași ligă, deci prin urmare nu pot arăta același cont de profit și pierdere. Cu toate acestea, săptămâna trecută ambele companii au făcut publice cifrele pe ultima perioadă și există unele similitudini.

 

CEO-ul Daimler, Dieter Zetsche vrea ca în 2014 să construiască o ofensivă în Europa cu modele noi, după o perioadă lungă cu profituri în scădere. Gamele recondiționate de la Mercedes, clasele S, C și A ar trebui să contribuie la creșterea vânzărilor și a profitului operațional în mod semnificativ, conform declarațiilor lui Zetsche de săptămâna trecută. Până în 2020 Daimler își propune să ajungă numărul 1 ca producător de automobile de lux, ca si BMW și Audi. Cei doi rivali încă sunt în fața Daimler.

 

Zetsche a asigurat că, compania sa este pe drumul cel bun, primii pași au fost deja făcuți, dar mai este de lucrat. În anul 2013 Daimler a făcut un profit de 10,8 miliarde de euro, înainte de taxe, la o cifră de afaceri de 118 miliarde de euro. Profitul a fost mai mare ca niciodată și datorită vânzării pachetului de acțiuni de la grupul aerospațial EADS, pentru suma de 3,2 miliarde de euro. Câștigurile operaționale au fost, pentru al doilea an consecutiv la 7,9 miliarde de euro. Compania a recuperat în a doua jumătate a anului, când s-a implementat un program de austeritate menit să economisească miliarde de euro.

 

http://www.tagesspiegel.de/wirtschaft/daimler-und-opel-neue-modelle-neues-tempo

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

8 + 1 =