Povestea de succes a Facebook este ceva nemaivăzut. În prezent compania prezintă cifre trimestriale amețitoare. Înainte de toate afacerile cu publicitate aduce bani mulți pentru rețeaua de socializare.
Afacerile profitabile cu publicitate a adus bani mulți pentru Facebook în al doilea trimestru. Vânzările au crescut în comparație anuală cu 59% la 6,4 miliarde de dolari, profitul a urcat cu 186% la 2,1 miliarde de dolari. Anunțul a fost făcut de companie după închiderea burselor.
Rezultatul trimestrial a depășit semnificativ așteptările analiștilor. Concernul american a raportat despre un profit ajustat de 0,97 dolari pe acțiune. Este aproape de două ori mai mult decât a câștigat concernul în urmă cu un an, 0,50 dolari pe acțiune. Analiștii se așteptau la doar 0,82 dolari din partea Facebook.
Acțiunile au urcat în comerțul post-bursier cu peste șase procente și a atins în afara comerțului standard un maxim de peste 130 de dolari. Cota publicității vândute pe dispozitive mobile a crescut în comparație anuală de la 76% la 84%. Cea mai mare rețea de socializare din lume a înregistrat la sfârșitul lunii iunie 1,71 miliarde de utilizatori activi pe lună.