Tesla a dat start-ul unui nou model de autoservice pentru proprietarii mașinilor sale electrice, dându-le posibilitatea de a rezerva online o vizită la service, fără nevoia de a suna sau trimite un e-mail companiei.
Un nou link pe care scrie “Programează o vizită la service” a fost adăugat într-o secțiune de sub capitolul “Tesla Account” de pe pagina web a producătorului, cunoscută anterior ca și “MyTesla”. Această adăugare este o parte din angajamentul companiei pentru a îmbunătăți experiența de service pentru proprietarii de mașini, iar în același timp consolidează procesul intern al companiei pentru programare și administrare de întâlniri.
Aceia care caută să își programeze online propria vizită la service trebuie să treacă printr-un proces care include mai mulți pași. Primul ecran cere proprietarului vehiculului să selecteze un service dintr-o listă a celor mai apropiate, unde dorește să facă vizita. Pe lângă afișarea datelor de contact și a adreselor pentru fiecare locație, există și o dată propusă pentru următoarea vizită.
Următorul ecran în procesul ce include trei pași conține o listă cu vizitele disponibile și orele la care vehiculele pot fi aduse la locația specificată. Odată ce o vizită a fost fixată și se selectează și ora, proprietarilor li se cere să ofere o descriere pentru vehiculul care va face obiectul vizite. Proprietarii Tesla pot să specifice de asemenea dacă au nevoie de un serviciu de taximetrie, un vehicul de schimb sau nu este necesar un mijloc alternativ de transport, pentru cazul în care mașina lor trebuie să rămâne în service un timp mai îndelungat.
Tesla owners can now self-schedule service appointments online