Pentru agenții de publicitate s-ar putea să însemne din nou mai multe câștiguri. Potrivit unei previziuni, nivelul cheltuielilor cu publicitatea va crește la nivel mondial în curând la nivelul la care s-a situat înainte de criză. La redresarea economiei mondiale va ajuta și Cupa Mondială de Fotbal.
După ani de zile cu bugete relativ slabe, industria de publicitate speră acum la o revenire. Cheltuielile cu publicitatea sunt așteptate să crească la nivel mondial, conform estimărilor industriei, în următorii trei ani înapoi la nivelul dinaintea crizei financiare. Filiala ZenithOptimedia a grupului de publicitate francez Publicis se aștepta în acest an la o creștere de 5,5%.
În ceea ce privește creșterea datorată evenimentelor majore, au contribuit de asemenea evenimente cum ar fi Jocurile Olimpice de Iarnă, Cupa Mondială de Fotbal sau alegerile pentru Congresul SUA. Pentru 2015 experții estimează o creștere de 5,8%, iar în 2016 aceasta se va ridica la 6,1%. Agenții de publicitate au încredere tot mai mare că economia globală revine pe o creștere stabilă, a declarat CEO-ul ZenithOptimedia, Steve King.
http://www.spiegel.de/wirtschaft/unternehmen/werbung-marketingbranche-will-krise-ueberwinden-a-962913.html