Publicitatea creste pe TV și pe online

53376604

Asociația centrală a industriei germane de publicitate este optimistă. În general publicitatea se apropie din nou de pragul de 25 de miliarde de euro. În prezent cifrele arată o schimbare profundă.

Industria de publicitate vede din nou un trend ascendent. Anul trecut cheltuielile pe bannere online, reclame TV, anunțuri și alte materiale publicitare au rămas stabile, comunică Asociația Centrală a Industriei de Publicitate Germană.

În general agenții de publicitate au investit fix 25,27 de miliarde de euro în diferite forme de reclamă.

Cei mai importanți factori pentru dezvoltarea stabilă a industriei este rata mare a ocupării forței de muncă și în general sentimentul pozitiv ocazionat de desfășurarea Cupei Mondiale de Fotbal din Brazilia și câștigarea de către germani a marelui titlu.

Veniturile nete din publicitate ale mass-mediei au fost în anul 2014 de aproximativ 15,32 miliarde de euro. Pentru anul 2015 se așteaptă o ușoară creștere în vânzări de 1%.

http://www.n-tv.de/wirtschaft/TV-und-Online-Werbung-legen-zu-article15139301.html

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

23 − 19 =