Producătorul de articole sportive, Puma, nu se prezintă într-o formă bună. După un an slab compania se situează în fața unui declin dramatic în profituri, iar acțiunile companiei nu arată nici ele semne bune. Grupul își caută acum mântuirea în trecut.
Reorganizarea la nivel de grup și imaginea pătată a producătorului de articole sportive Puma nu a reușit conform datelor de la sfârșit de an să redreseze cifrele companiei, care se situează încă sub linia de plutire. Compania susține că pierderile sale s-au triplat în trimestrul al patrulea, ajungând la 115 milioane de euro. Experții din industrie se așteptau la o pierdere maximă de 78 de milioane de euro.
Pentru întregul an Puma este de asemenea pe pierdere. Profitul net a scăzut cu 92% și a ajuns la suma de 5,3 milioane de euro. Pentru a potoli setea de profit a principalului său proprietar, grupul francez de produse de lux, Kering (fosta PPR) Puma se întoarce la trecutul său. Grupul de articole sportive a produs anul acesta un profit de 36 de cenți pe acțiune, față de 50 de cenți cât a reușit în anul precedent.
Acțiunile Puma au scăzut și ele, la minimul valorii din ultimii doi ani de zile și anume 201,5 euro. Atunci când Kering a început să participe în anul 2007 și la rivalii Adidas, acțiunile valorau 330 de euro bucata.
http://www.n-tv.de/wirtschaft/Puma-versucht-es-back-to-the-roots-article12315456.html