Puma vrea din nou succes
Se pare că este un punct de cotitură pentru producătorul de bunuri sportive Puma care își revine încet. Deși rezultatul și profitul merg în jos. Compania modifică previziunile și este nevoie în prncipal de răbdare.
Producătorul de îmbrăcăminte Puma ia o companie publicitară costisitoare și ia un nou parteneriat cu clubul de fotbal londonez, Arsenal. Dar profitul e în continuare în scădere. În timpul trimestrului al treilea în termeni de vânzări s-a înregistrat primul plus de la sfârșitul anului 2012, iar profitul a scăzut de atunci cu 45% la 29 milioane de euro. Campania publicitară Forever Faster a obținut un răspuns pozitiv printre clienți și comercianți, a declarat CEO-ul Bjorn Gulden, care vrea să profileze din nou compania către sporturi de profil. Clienții știu din nou că se pot baza pe Puma.
Gulden s-a axat treptat pe companii de spa începând cu anul trecut, sau pe încălțăminte lifestyle, dar gama excesivă de produse blochează vânzările. Randamentul vânzărilor ar urma să crească la 3% în perioada următoare de la 0,2% anul trecut.
http://www.n-tv.de/wirtschaft/Puma-will-wieder-zum-Sprung-ansetzen-article13920961.html