Realitatea augmentata devine tot mai mult o parte din turism si comert

S-a inregistrat un numar mare de povesti de succes care incurajeaza companiile sa incerce mai mult. O poveste de succes recenta despre folosirea realitatii augmentate in China a influentat un numar tot mai mare de aeroporturi sa adopte tehnologia AR ca parte a experientei de turism comercial high tech peste tot in lume.

Comertul mobil a devenit tot mai popular printre calatori si navetisti

Nu s-a limitat doar la realitatea augmentata. Aeroportul din Frankfurt a folosit coduri QR pe un perete pentru a le da calatorilor sansa de a-si folosi smartphone-urile pentru cumparaturi duty free, scanand cu telefoanele codurile de bare de pe zid. Acest perete a fost numit Heinemann Duty Free si a aratat cat de popular poate fi m-commerce-ul in aeroportul german. Clientii nu trebuie decat sa scaneze codul de bare pentru produsele pe care vor sa le cumpere astfel incat sa le poate adauga in cosul de cumparaturi si sa le ridice un sfert de ora mai tarziu la punctul de colectare.

Experiente similare de folosire a realitatii augmentate, a codurilor QR si a altor tipuri de tehnologie mobila apar la toate colturile

Tesco, de exemplu, si-a creat experienta cu mult inainte ca aeroportul german sa fi avut propriul mall. Si-a introdus propria tehnologie de cumparare optimizata pentru smartphone-uri in 2011 in Coreea de Sud. Acesta era magazinul virtual din metrou numit Homeplus. Un an mai tarziu, in luna august, Tesco a creat o experienta similara pentru cumparatorii din aeroportul Gatwick din Londra.

Sectorul de comert descopera din ce in ce mai mult ca sunt multe oportunitati neexplorate in lumea comertului mobil si ca tot ce trebuie sa faca este sa se adreseze consumatorilor cu smartphone-uri in momentele in care au timp de omorat. Aceste servicii digitale high tech se arata a fi foarte atragatoare pentru calatori si navetisti.

China a creat cea mai recenta dintre aceste experiente si a ales “magazine invisibile” folosind realitatea augmentata, in loc de coduri de bare. Acestea sunt create in toata tara. Au digitalizat si mai mult experienta deoarece nu este nevoie de niciun magazin fizic pentru a vinde produsele folosind tehnologia AR.

Primul dintre acestea, numit Yihaodian, adica “numarul unu” s-a deschis in octombrie 2012 si exista in momentul de fata mai mult de o mie de asemenea locatii virtuale prin realitatea augmentata doar in Shanghai.

Sursa: qrcodepress.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

93 − = 85