Reguli stupide care fac angajatii buni sa demisioneze

AAEAAQAAAAAAAAg2AAAAJDc5M2I4NDcxLTNiOWMtNDYwZS1iMzE0LWU0NzIxMjQ1MWE1ZQ

Este greu sa păstrezi angajații buni, dar nu ar trebui să fie. Cele mai multe dintre greșelile pe care companiile le fac pot fi evitate cu ușurință. Atunci când faci greșeli, cei mai buni angajați, sunt primii care vor pleca, pentru că ei au cele mai multe opțiuni. Companiile au nevoie de reguli, acest lucru este cert, dar acestea nu trebuie să fie imposibile, sau bazate pe ordine.

Cateva dintre aceste reguli sunt urmatoarele:

Regula de șase luni. Cele mai multe companii nu permit angajatilor sa promoveze sau sa fie transferați până dupa șase luni de la angajre. Această regulă aduce prejudicii companiei și angajatilor prin deținerea persoanelor în rolurile care nu sunt potrivite pentru ei. Managerul unui angajat ar trebui să aibă libertatea de a decide când un angajat este gata pentru o promovare sau s-ar descurca mai bine într-un rol diferit.

Cerințele ridicole pentru asistenta, plecare, și timp liber. Oamenii sunt platiti pentru munca pe care o fac. Atunci când companiile au un mod inutil de strict în care necesită o  pentru caz de deces șplecarei de concediu medical, lasă un gust acru în gura angajaților care merită mai mult. La urma urmei, dacă ai angajați care inventeaza moartea cuiva pentru a scapa de o zi de muncă, ce spune asta despre compania ta?

Interzicerea auto-exprimarii. Mai multe organizații controleaza ceea ce oamenii pot aduce la birou. Un poster în mărime naturală a cuiva la bustul gol? Înțeleg; aceasta este o problemă. Dar angajatorii dictează cât de multe fotografii pot angajatii sa pună birou, și cate elemente li se permite să plaseze pe birouri. Același lucru este valabil si pentru codurile vestimentare.Acestea functioneaza bine în școli private mari, dar sunt inutile la locul de muncă. Angajeaza profesioniști și ei se vor imbraca profesional. Atunci când cineva traversează linia, managerul lor trebuie să aibă abilitatea de a aborda direct problema. În caz contrar, vei face pe oricine sa-şi doreasca sa lucreze în altă parte pentru că managementul este prea inept să se ocupe de subiecte delicate în mod eficient.

Restrictionarea utilizării internetului. Există anumite site-uri pe care nimeni nu ar trebui să le viziteze la locul de muncă, și nu vorbesc despre Facebook. Dar, odată ce blochezi pornografia și celelalte lucruri evidente, este un proces dificil și arbitrar cand te hotarasti sa tragi linie. Cele mai multe companii trag linia in locul greşit. Oamenii ar trebui să poată să omoare timpul pauzelor cu ceva. Atunci când companiile restricționează în mod inutil activitatea pe internet, nu numai ca demoralizeaza angajatii ca nu isi pot verifica Facebook-ul; dar limitează capacitatea oamenilor de a-și face treaba. Multe companii restricționează activitatea pe Internet atât de puternic încât este dificil pentru angajati să facă cercetari on-line. Cel mai evident exemplu? Verificarea profilului de Facebook al cuiva pe care tocmai l-ai intervievat.

Interzicerea telefoanelor mobile. Organizațiile fac munca dificila pentru a angaja oameni care sunt de încredere. De asemenea, ei au nevoie de a instrui manageri pentru a face față în mod eficient angajaţilor care au performante slabe și / sau încalcă așteptările (cum ar fi sa stea prea mult timp pe telefoanele lor). Acest lucru este, de asemenea o munca grea, dar merită. Dar interzicerea telefoanelor pot demoraliza angajații buni, care au nevoie sa-şi verifice telefoanele periodic, din cauza unor probleme presante de familie, de sănătate sau ca o pauză corespunzătoare de la locul de muncă.

Politicile draconice de e-mail. Aceasta este o regula nouă care este deja în mișcare pe o pantă alunecoasă. Unele companii devin atât de restrictive cu utilizarea e-mail-lui, că angajații trebuie să selecteze dintr-o listă de subiecte aprobate în prealabil, înainte ca software-ul de e-mail sa le permită să trimită un mesaj.

Limitare pauzelor de mers la toaletă. Când incepe limitarea libertăților personale de bază prin numărarea de fiecare data cand angajatii merg la baie, acestia de pe urmă încep sa îşi numere zilele la companie. Ziua în care trebuie să aduci in scris de la medic pentru a dovedi plimbarile suplimentare la baie, este ziua în care ai nevoie de un alt loc de muncă.

Daca firmele pot sa revizuiasca politicile și elimina sau modifica pe cele care nu sunt necesare sau sunt demoralizatoare, toți vom avea un timp mai plăcut și productiv la locul de muncă.

https://www.linkedin.com/pulse/shortsighted-rules-make-good-people-quit-dr-travis-bradberry

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

5 × = 5