Regulile alimentației vegane (2)

Acest articol este pentru persoanele care doresc să aibe o alimentație sănătoasă. Dintre aceștia există un număr de indivizi care doresc să aibe o alimentație vegană și sănătoasă, în același timp.
Pentru ca o dietă să fie și sănătoasă, este necesar să se respecte anumite reguli de bază, indiferent că este vorba despre o dietă Low Carb, de crudități, High Carb, cu alimente integrale, pe motive etice, etc. Iar nu numai cei care urmează o dietă vegană ar trebui să urmeze aceste reguli.

Cine dorește să aibe o alimentație vegană, dar nu acordă deloc atenție ca dieta sa să fie în același timp și sănătoasă, fără a ține cont de anumite aspecte privind necesarul zilnic de alimente, atunci se poate instala foarte rapid o carență acută de Vitamina B12, fier, zinc, grăsimi nesaturate Omega-3 sau alte elemente importante pentru o bună funcționare a corpului.

Nu este nimic diferit nici în cazul celor cu dietă mixtă. Cine nu este atent la ce mănâncă poate ajunge rapid să ducă lipsă de vitamina C, magneziu, fibre, acid folic, clorofilă sau alte produse fitochimice.

În plus, lipsa vitaminei D, a fierului, a zincului și a acizilor grași Omega 3 este foarte răspândită în rândul celor cu diete mixte. Cum ar putea să se întâmple acest lucru, când dieta omnivoră a fost considerată multă vreme cea mai potrivită și echilibrată? O dietă vegană poate fi acum proiectată fără probleme, astfel încât să ofere tot ceea ce are nevoie o persoană.

https://www.zentrum-der-gesundheit.de/vegane-ernaehrung-regeln.html

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

− 2 = 4