Relație specială de dragoste de la New York

us-open-new-york-wirtschaftsfaktor

Relație specială de dragoste de la New York
Bilete la suprapreț, fripturi și suveniruri. Us Open de la New York aduce sute de milioane de dolari anual ca venituri. Cu toate acestea, numărul de vizitatori a scăzut. Prin urmare, managementul lucrează febril la noi concepte de transmisie.

Băiețelul este nerăbdător. Își împinge tatăl în fața sa și îl folosește ca scut uman împotriva tuturor celorlalți oameni agitați. El a pregătit un program riguros care va fi executat acum. Băiatul este bine informat, imediat se va antrena Novak Djokovic pe locul trei și apoi timp de șapte minute va scrie autografe, frații Bryan vor juca pe treibună, apoi se va putea urmări antrenamentul Serenei Williams, iar el are nevoie dieprată de un tricou cu inscripția “Betterer”.

Tatăl trece mai departe, își cere scuze pentru eventualel denivelări. Expresia sa arată că el a căzut acolo într-o capcană mai mare. A venit la Flushing Meadows cu perspectiva de a sta la soare și a viziona un pic de tenis, poate să consume câteva beri, dar acum el trebuie să alerge mult, ca un actor, pe perioada când se vor juca cele cinci seturi.

Este marți după amiază și la US open, peste 30.000 de oameni sunt prezenți. Este ca la Disneyland, cu excepția faptului că în loc de Minnie Mouse, Donald Duck și prințese trebuie să servească drept atracție sportivii, precum Maria Sharapova, Roger Federersau surorile Williams, iar în loce de vată de zahăr, miros de grăsime și montagne russe există doar mingile de tenis.

http://www.sueddeutsche.de/wirtschaft/wirtschaftsfaktor-us-open-new-yorks-besondere-liebesbeziehung-1.2117952

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

2 + 2 =