Renault deschide în Suedia primul său showroom doar cu vehicule electrice

 

Cum să vinzi mașini electrice în acești primi ani de dezvoltare a pieței reprezintă o provocare cu care se confruntă mulți producători.

Tesla a ales să evite showroom-urile francizate și să deschidă/întrețină propriile sale magazine, unde cumpărătorii pot învăța despre vehicule electrice plug-in și avantajele lor dar pot avea și răspunsuri la întrebările lor direct de la reprezentanți Tesla. Apoi cumpărătorii comandă online mașina.

Alți producători au avut mai puțin succes în lansarea pe piață a mașinilor electrice, prezentându-le în aceleași showroom-uri unde se prezintă și modelele pe benzină. Dar acum cei de la Renault deschis primul lor showroom de vehicule electrice pentru a expune gama lor tot mai largă, separat de dealeri și expoziții cu mașini diesel și pe benzină.

Showroom-ul numit “Renault Electric Vehicle Experience Center” se va deschide la Stockholm, într-unul din cele mai mari centre de cumpărături din capitală, cunoscut drept Taby Centrum. Renault a declarat că a conceput o “călătorie fizică și digitală” pentru vizitatori, ca aceștia să poată descoperi cum mașina electrică se poate potrivit în viața lor de zi cu zi și să își dea seama care ar fi cea mai potrivită pentru ei.

https://www.greencarreports.com/news/1115342_renault-opens-its-first-electric-vehicle-only-showroom-in-sweden

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

10 × 1 =