Renunțarea la gustări calorice nocturne

Scăderea în greutate se reduce în cele din urmă la consumul unui număr mai redus de calorii comparativ cu cele pe care le ardem. Dar dincolo de această regulă de bază studiile efectuate la Salk Institute din La Jolla, California au arătat că o importanță majoră asupra greutății și sănătății o are și momentul în care consumăm aceste calorii.

Spre deosebire de strămoșii noștri care mergeau la culcare la o oră rezonabilă, oamenii de azi depășesc în mod obișnuit miezul nopții. Dacă luăm și gustări la aceste ore, atunci putem anula complet orice efort de reducere a greutății.

Cercetătorii au comparat efectele diferitelor diete impuse asupra a două grupuri de șoareci de laborator. Cei care au avut acces la o anumită cantitate de mâncare doar pentru o perioadă de opt ore pe zi au fost mai sănătoși și mai slabi decât cei care au avut acces la același număr de calorii dar fără restricții privind timpul.

Cercetătorii au testat de asemenea aceleași teorii asupra unui grup obez de șoareci. Dacă mâncarea lor a fost limitată la nouă ore pe zi, atunci au început să slăbească, deși numărul total de calorii consumate pe zi nu s-a schimbat. Aceleași rezultate au fost observate și dacă ei au consumat hrană între 9 și 12 ore pe zi, chiar dacă restricțiile au devenit mai puțin dure pe parcursul weekend-ului, condiții mult mai probabil să fie întânite la om.

Există de asemenea dovezi că un program mai scurt de alimentație ar putea preveni obezitatea, deci este o opțiune să luăm în considerare acest lucru indiferent de greutatea actuală. Pentru a testa voi înșivă aceste restricții, încercați să renunțați la toate gustările de după cină, sau să consumați ultimele calorii ale zilei nu mai târziu de 8-12 ore după micul dejun.

Dar nu uitați că este nevoie de timp pentru a schimba comportamente, în special când obiceiul este de face o oprire la frigider chiar înainte de culcare. Ar putea ajuta să încercați să mâncați cu o oră mai devreme în fiecare săptămână până veți reduce perioada de alimentație la limita de 8-12 ore.

https://consumer.healthday.com/vitamins-and-nutrition-information-27/food-and-nutrition-news-316/cutting-out-late-night-calories-730856.html

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

× 5 = 15