RETUR IMENS

  • zalandoZalando vinde mai multe haine decât pantofi

Dealerul de modă Zalando înregistrează mereu pierderi. Cu toate acestea, vânzările cresc în mod semnificativ. Industria se întreabă dacă nu cumva investitorii vor să listeze compania la bursă.

 

Zalando continuă să înregistreze pierderi datorită unei politici agresive de achiziții. Cu toate acestea, vânzările comerciantului online de articole de modă au crescut în 2013 cu peste 50%, la suma de aproximativ 1,8 miliarde de euro, conform declarațiilor companiei ce are sediul la Berlin. Iar numărul de clienți activi a crescut de la 9 la 13 milioane. Înainte de taxe compania înregistrat o pierdere la nivel internațional de 6,7 procente. Cifra reprezintă o îmbunătățire de 0,5% față de perioada precedentă. Anul trecut compania a vândut, de asemenea, mai multe haine decât pantofi.

 

Profitabilitatea s-a îmbunătățit mai mult decât era de așteptat, a recunoscut chiar și administratorul Rubin Ritter. El a motiv acestea prin reducerile masive din industrie după o iarnă blândă și un început târziu al verii. În plus față de acestea, au fost investite sume mari de bani în sistemul logistic, care și-a dublat capacitatea. În regiunea Germania-Austria-Elveția compania a înregistrat pierderi mai mari.

 

Criticii consideră că slăbiciunea Zalando constă în faptul că prea mulți clienți comandă un articol pe care îl poartă de 2-3 ori iar apoi îl trimit înapoi. Prin urmare, rata de returnare este elementul central. Knight a spus că acesta a fost stabilit la aproximativ 50%. Zalando se bazează pe cifra de afaceri. Unii observatori declară că ponderea pachetelor returnate este de peste 50%.

 

http://www.sueddeutsche.de/wirtschaft/verluste-und-umsatzwachstum-zalando-verkauft-mehr-klamotten-als-schuhe

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

3 + 7 =