Rubla slabă afectează concernul Metro

imago53525785h

Concernul comercial de la Düsseldorf, Metro, trebuie să se mulțumească cu scăderi semnificative ale vânzărilor înaintea posibilei sale divizări. Compania a raportat de asemenea vești pozitive.

Gigantul comercial Metro a înregistrat o scădere a vânzărilor tocmai în preajma divizării sale. Rezultatul din anul comercial 2015/2016 a scăzut cu 1,4% pentru un total de 58,4 miliarde de euro, anunță compania Metro. Analiștii se așteptau la fix 58,6 miliarde de euro. Motivul pentru declin a fost reprezentat, printre altele, de cursul nefavorabil de schimb valutar în raport cu rubla. Ajustat în fața acestuia, vânzările ar fi crescut cu 0,2%. În trimestrul al patrulea veniturile au stagnat.

Directorul executiv al Metro, Olaf Koch, a anunțat pentru 2015/2016 o ușoară creștere a vânzărilor ajustate. El a ordonat ca compania să se împartă. Pregătirile sunt în plină desfășurare, subliniază acesta. Metro se așteaptă ca afacerile din perioada sărbătorilor de iarnă să meargă mai bine.

În timp ce vânzările din afacerile en-gros sunt la nivelul anului precedent, veniturile diviziei Media-Saturn precum și lanțului de hypermarketuri Real au scăzut în continuare. Media-Saturn suferă de pe urma întârzierilor în livrarea de produse importante dar și de pe urma afacerilor tot mai slabe a subsidiarei online, Redcoon. Media-Saturn s-a despărțit deja de afacerile neprofitabile ale Redcoon.

http://www.n-tv.de/wirtschaft/Schwacher-Rubel-macht-Metro-zu-schaffen-article18886711.html

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

99 − 94 =