Ryanair își îmbunătățește imaginea și profitul

56747196

Ryanair își îmbunătățește imaginea și profitul

Compania aeriană irlandeză Ryanair nu se mai poate axa doar pe servicii cât mai ieftine. Noua ofertă de servicii face ca profitul să crească. Clienții beneficiază de acestea doar dacă pentru fiecare opțiune extra bagă mâna încă o dată în buzunar.

Ofensiva celei mai mari companii aeriene low-cost din Europa, Ryanair, se pare că merită. Compania a raportat o creștere a profitului pentru anul comercial trecut. În afară de această creștere concernul prognozează un profit mai mare pentru anul curent.

Profitul net a crescut în anul comercial 2014/15, care s-a încheiat în luna martie cu două treimi până la 867 milioane de euro, în timp ce vânzările au crescut cu 12% la 5,7 miliarde de euro. Ryanair însăși a avut în vedere 840 până la 850 de milioane de euro profit.

Ryanair, multă vreme cunoscută pentru serviciile sale minimaliste și atitudinea relativ agresivă față de pasageri, a lucrat în ultimii doi la îmbunătățirea imaginii sale. Compania aeriană vrea să se adreseze prin praticarea unor rute convenabile pentru mediul de afaceri și prin oferirea de servicii suplimentare contra cost unei clientele cu putere mai mare de cumpărare.

http://www.n-tv.de/wirtschaft/Ryanair-verbessert-Image-und-Gewinn-article15169446.html

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

9 × 1 =