Hyundai a lansat modelul Kona Electric, cu o autonomie cotată la aproape 500 de kilometri cu o singură încărcare. Modelul pur electric va oferi zero emisii directe, ca alternativă la gama deja existentă de Kona, cu două sisteme de diferite de propulsie.
Kona Electric este disponibil în versiunea de bază și long-range. Modelul long-range va folosi o baterie de 64 kWh pentru a oferi o autonomie cotată la 500 de kilometri. Propulsat de un motor electric de 204 cai putere, Kona Electric va face un sprint de la 0 la 100 km/h în 7,6 secunde.
Versiunea de bază va avea un pachet de baterii de 39kWh care oferă o autonomie estimată de 300 km și este propulsată de un motor electric cu o putere de 135 de cai. Ambele modele au aproximativ aceleași cifre în cazul cuplului, un număr de 395Nm fiind disponibili pentru o accelerare puternică, fiind parte a performanțelor oferite în general de vehiculele electrice.
Ambele cifre privind autonomia reprezintă cifre interne, bazate pe ciclul de test WLTP, care este mai precis decât cel NEDC. Chiar dacă nu este o cifră care corespunde condițiilor reale, acest lucru explică autonomia relativ modestă obținută din ceea ce este considerat un pachet mare de baterii, în comparație cu cel regăsit, spre exemplu, pe Renault Zoe care produce o autonomie de 400 km dintr-o baterie de 41kWh.
În timp ce o autonomie NEDC de circa 500 de kilometri s-ar traduce la circa 320-400 km în condiții reale, o autonomie estimată după standarde WLTP este de așteptat să fie ceva mai apropiată de cifra reală. Să vă așteptați la 450-480 cu o singură încărcare.
https://www.nextgreencar.com/news/8306/hyundai-kona-electric-launched/