Șapte superalimente de care ai nevoie pentru o viață mai lungă și mai sănătoasă

Primul pas spre o îmbătrânire sănătoasă este o dietă hrănitoare.
Este adevărat că poti adăuga ani vietii tale cu alegeri mai inteligente pentru produsele alimentare? Credeti sau nu, așa este!

Durata noastră de viață depinde de mai mulți factori; cu toate acestea, urmand un stil de viață sănătos și o dietă plină de nutrienți poti incetini procesul de imbatranire si ajuta la prevenirea bolilor legate de varsta, inclusiv boli de inima, osteoporoza si diabet.

1. Pește
O, sursă bogata în proteine si grasimi omega-3, pestele ajuta la prevenirea acumularrii de colesterol in artere. Opteaza întotdeauna pentru somon. Carnea rosie poate bloca arterele de fapt, pentru a ridica nivelul colesterolului si chiar a tensiunii arteriale.

2. Iaurtul
Iaurtul este plin de calciu, exact ceea ce medicul recomanda pe a mentine oasele puternice pe masura ce imbatranim. Alege un iaurt care contine vitamina D, care ajuta organismul sa absoarba acest mineral important. Iaurtul, de asemenea, ajuta la digestie si contine proteine. Nu uita să-l mănânci cu fructe pentru beneficii suplimentare.

3. Ciocolata
Credeti sau nu, ciocolata este, de asemenea, un superaliment anti-îmbătrânire. Bogat în flavone ciocolata poate ajuta la mentinerea vaselor de sange si reduce riscul de hipertensiune arteriala, diabet zaharat de tip 2, boli de rinichi si dementa. Aceste beneficii provin direct din pudra de cacao utilizata pentru a face ciocolata, asa ca este mai avantajos să mănânci ciocolată neagră decât ciocolata cu lapte.

4. Nucile
Nucile sunt surse bogate de grăsimi nesaturate și formeaza o mare gustare sănătoasă atunci când sunt combinate cu struguri. Nucile sunt, de asemenea, o sursă importantă de vitamine, minerale și alte substanțe fitochimice, inclusiv antioxidanți. Le poti asocial excelent cu un pahar de vin roșu, care poate proteja impotriva bolilor de inima, diabet si pierderi de memorie legate de vârstă. Acestea conțin, de asemenea, resveratrol, care poate activa gene care incetinesc imbatranirea celulara.

5. Uleiul de măsline
Da, e bun pentru tine, dar consumat cu moderatie. Uleiul de masline contine grasimi mononesaturate sanatoase, care lupta impotriva bolilor de inima si cancer. Acesta poate fi, de asemenea, legat de sanatatea creierului si de prevenire a cancerului. Da, este bun, dar consuma-l cu moderatie. Tine minte ca uleiul de măsline este ridicat in calorii, si doua linguri pe zi este o foarte mult.

6. Ouăle
O mare sursă de proteine, ouăle ajuta la protejarea împotriva deteriorării oaselor. Acestea contin vitamine B, care sunt prezentate pentru a reduce inflamarea creierului, ceea ce ar putea să lupte împotriva dezvoltării bolii Alzheimer. Gălbenușul este, de asemenea, ambalate cu substante nutritive care ajuta la prevenirea degenerării maculare, principala cauza de orbire.

7. Afinele
Afinele sunt pline de antioxidanți care pot preveni și minimiza deteriorarea celulelor. Un studiu recent realizat de City of Hope Hospital sugereaza ca afinele ar putea avea, de asemenea, capacitatea de a combate creșterea tumorii și de a lupta impotriva radicalilor liberi cauzatori de cancer. Încercați să adăugați și alte alimente violet-colorate in dieta, cum ar fi cartofii violeti, zmeură și vinete, care toate oferă beneficii similare.

Cu beneficii variind de la promovarea sanatatii inimii la combaterea cancerului, aceste superalimente te pot ajuta să fii pe drumul spre o viață mai lungă și mai sănătoasă. Primul pas spre o îmbătrânire sănătoasă este o dietă hrănitoare, deci fa alegerile corecte și mananca alimente care pot sprijini sistemele corpului pentru anii care vor veni.

http://www.success.com/article/7-superfoods-you-need-for-a-longer-healthier-life

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

74 − = 67