Este mai dificil ca orice să nu petreci mult timp la birou pentru a pune afacerea în perspectivă și să si maximizezi timpul petrecut cu familia și prietenii. Iar lumea oferă atât de multe distracții, care afectează productivitatea. Urmatoarele sunt cateva sfaturi care ofera un echilibru intre viața profesională și viata socială impartasite cu Fortune 500 de companii, cum ar fi IBM, Lockheed Martin și American Express.
-
Tu
Pentru început, este crucial sa ai grijă de tine. Asta inseamnă sa beneficiezi de un somn adecvat, exercitii fizice si de nutritie.
2.Timpul
Crează-ti obiective corespunzătoare pentru câteva ore, atât personal cât și profesional, și discerne ceea ce este cel mai important și urgent.
-
Stresul
Mai mulți oameni, mai mult zgomot și mai multă distragere necesită fiecare dintre noi pentru a lucra mai liniștit și confortabil în situații pline de presiune. Multitasking-ul crește stresul, în timp ce concentrându-te pe un singur lucru la un moment dat va scadea starea de stres.
-
Schimbările
Noi adoptăm în mod constant noi metode și ne adaptam metodelor vechi. Managementul eficient al schimbării implică oferirea de efort periodic, concentrat, astfel incat sa nu devii copleșit.
-
Tehnologia
Asigură-te că tehnologia te ajută si nu abuzează de tine. Nu fi un sclav al dispozitiveltor tale.
-
Timpul liber
Timpul liber este o componenta vitală a experienței umane. În mod curios, prea mult din aceeași activitate in petrecerea timpului liber, chiar şi plăcută, poate duce la monotonie. Încearca lucruri noi, cu prietenii și familia pentru a iesi din zona de confort.
http://www.success.com/article/6-tips-to-balance-the-work-life-seesaw