Schimbare radicală de comunicare la FISC în relatia cu mediul de afaceri

Fiscul va aplica o procedura unitara in materie de comunicare si va publica in timp real rezultatele discutiilor organizate periodic cu mediul de afaceri.

Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) va introduce o practica unitara in materie de comunicare, pentru facilitarea accesului la informatiile de interes public in timp real, se arata intr-un comunicat transmis miercuri de institutie.

Practic, Directiile Generale Regionale ale Finantelor Publice si structura centrala a ANAF vor armoniza publicarea documentarilor si a comunicarilor adresate publicului, atat de structurile judetene si cea centrala.

Ca exemplu concret, pana acum, intalnirile care aveau loc intre reprezentantii Fiscului si contribuabili se finalizau doar rareori prin comunicarea ulterioara a principalelor teme de discutie si a rezultatelor intalnirii, urmand ca de acum inainte toate informatiile de interes sa fie diseminate cat mai rapid, ne-au spus oficiali ai ANAF.

Pana la data de 15 aprilie, conducerea Agentiei Nationale de Administrare Fiscala s-a angajat fata de Seful Guvernului, Sorin Grindeanu, sa implementeze 14 masuri pentru cresterea nivelului de colectare si conformare voluntara, printre acestea numarandu-se si imbunatirea relatiei Fisc- contribuabil, ceea ce inseamna implicit imbunatatirea comunicarii

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

+ 88 = 96