Multe companii, cum ar fi AdoreMe, Intimint și True & Co. vor să îi provoace pe cei de la Victoria’s Secret. Ele se bazează pe prețurile mai scăzute și modele adaptate de lenjerie.
De exemplu AdoreMe le oferă clienților lenjerie la jumătate de preț decât Victoria’s Secret. Cei de la Intimint își roagă clienții să completeze un chestionar și le trimite lunar modele de lenjerie, în funcție de preferințe. True & Co. le trimit femeilor lunar cinci modele de sutien, având șansa să păstreze ce doresc, iar restul să le trimită înapoi. Chiar dacă sunt foarte aproape de clienți și sunt creative, le scapă din vedere ce anume fac cei de la Victoria’s Secret ca să se bucure de succesul pe care îl au.
Cei de la Victoria’s Secret nu au avut success până nu au încetat să fie ieftini și nu au început să se concentreze pe experiențele clienților. Și-au redecorate magazinele cu tapet moale și roz și au montat cabinele de probă. Și-au educat personalul șă fie prietenos și să ajute clientele să găsescă ce își doresc, să le măsoare dimensiunea bustului. Femeile au devenit dispuse să cheltuiască și 50 de dolari pentru un sutien datorită experienței calitative și consideră această cheltuială o investiție.
Serviciile oferite clienților au făcut ca Victoria’s Secret să elimine concurența. Femeile nu stau la coadă la Victoria’s Secret pentru că este ieftin sau că au mereu modele diferite. Au încredere în marcă și pur și simplu cumpărarea lenjeriei din acest magazin este plăcută.
Concurenții Victoria’s Secret pur și simplu nu pot concura cu serviciile oferite de aceștia.